PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
  • Data: 2007-06-13 09:19:37
    Temat: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f4o57o$ohe$1@node1.news.atman.pl Krzysztof Stachlewski
    <s...@f...pl> pisze:

    > W skali, tylko w skali.
    Nie. Odmienne są umocowania prawne.

    > Uważam, że wręcz przeciwnie.
    Wcale mnie to nie dziwi, to normalne zjawisko.

    > Reprezentujesz izby rzemieślnicze? :->
    Nie, partię zdrowego rozsądku. :D

    > Czy jesteś następnym przedstawicielem gatunku, który prawo uważa za
    > rzecz daną od Boga, którego to prawa sensowności nie należy poddawać
    > wątpliwość?
    Wręcz przeciwnie i może szczególnie w naszym kraju. Natomiast istniejącego
    prawa należy przestrzegać, a wypowiadając się o czymś dobrze jest znać
    materię. Dlatego raz jeszcze doradzam - zapoznaj się z podstawami prawa
    pracy. Zrozumiesz wówczas dlaczego tzw. samozatrudnienie jest często
    wymuszone na pracowniku i w jaki sposób jest w tym procederze łamane prawo.

    > Jeśli tak jest, to twoje podejście do życia uważam za na tyle odmienne,
    > że trudno będzie znaleźć nic porozumienia.
    Wcale nie musimy się porozumieć, można podyskutować i nadal się różnić
    stanowiskami.

    --
    Jotte