PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie

  • 1. Data: 2012-03-22 09:22:02
    Temat: Ogłoszenie
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Na portalu pracuj.pl. Zacytuję dwa punkty z wymagań:

    - Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie programowania w języku C#
    [...]
    - Absolwent lub student ostatniego roku studiów informatycznych lub
    pokrewnych

    Boskie! :-)
    yamma
    PS. Link:
    http://www.pracuj.pl/praca/projektant-programista-c%
    23-net-warszawa,oferta,2430814?utm_source=ja&utm_med
    ium=email&utm_campaign=ja_offer&jausrid=20064063&web
    id=2430814

  • 2. Data: 2012-03-23 11:43:42
    Temat: Re: Ogłoszenie
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "yamma" <y...@w...pl> wrote in message news:jkenfc$8rj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    23-net-warszawa,oferta,2430814?utm_source=ja&utm_med
    ium=email&utm_campaign=ja_offer&jausrid=20064063&web

    Zobacz co oferują - dwie MOŻLIWOŚCI i sympatyczną atmosferę w pracy

    śmierdzi na kilometr

  • 3. Data: 2012-03-23 21:13:22
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie widzę w tym nic dziwnego, abiturienci PO pracują już od 1 semestru, a na
    3 to w pięciu firmach jednocześnie...

  • 4. Data: 2012-03-24 06:49:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    yamma pisze tak:

    > Boskie! :-)

    powinien być obowiązek podawania zarobków. Nawet niechby podawali od
    1500zł wzwyż.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-03-27 07:58:32
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2012 09:22, yamma pisze:
> [...]
    > [...]
    > - Absolwent lub student ostatniego roku studiów informatycznych lub

    moze chodzi o studentow studiow zaocznych, a oni nie koniecznie
    rozpoczynaja studia tuz po maturze. taki czlowiek moze miec i 10lat
    doswiadczenia jako programista jednoczesnie bedac studentem ostatnich lat.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2012-03-27 16:12:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-27 07:58:32 +0200, slawciod <s...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > rozpoczynaja studia tuz po maturze. taki czlowiek moze miec i 10lat
    > doswiadczenia jako programista jednoczesnie bedac studentem ostatnich

    Co więcej, ci studenci, którzy nie pracują równolegle z nauką, nie
    znajdują zazwyczaj dobrej pracy, lub znajdują taką laaata później.
    Więc praktyka i studiowanie nie są ze sobą sprzeczne.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-05-24 11:09:08
    Od: "medly" <h...@t...org>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co więcej, ci studenci, którzy nie pracują równolegle z nauką, nie
    > znajdują zazwyczaj dobrej pracy, lub znajdują taką laaata później.
    > Więc praktyka i studiowanie nie są ze sobą sprzeczne.

    Tak, oczywiście. Podobnie jak studiowanie dwóch lub trzech kierunków
    (dziennych!) jest rzeczą normalną i w pełni sensowną, a kto tego nie robi
    ten "pipol" ;)

  • 8. Data: 2012-05-24 11:16:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-24, medly <h...@t...org> wrote:

    [...]

    > Tak, oczywiście. Podobnie jak studiowanie dwóch lub trzech kierunków
    > (dziennych!) jest rzeczą normalną i w pełni sensowną, a kto tego nie robi
    > ten "pipol" ;)

    W przypadku branży IT praca/dorabianie już na studiach to wręcz norma wśród
    pasjonatów (nie mówię o kimś kto poszedł "na informatykę" dla kasy). Ja
    pierwsze zlecenia dostawałem przed maturą, a pół etatową pracę miałem
    na 3-cim roku studiów. Dziennych. I nie byłem jakimś specjalnym wyjątkiem
    pod tym względem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-05-24 11:21:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > pod tym względem.

    a jak to rozkłada się na PO i PiS? może nam wyjaśnisz...

  • 10. Data: 2012-05-31 17:44:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-24 11:09:08 +0200, "medly" <h...@t...org> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak, oczywiście. Podobnie jak studiowanie dwóch lub trzech kierunków
    > (dziennych!)

    Zgadza się. Nie jest to niczym dziwnym.
    Ale masz rację, że nie wszyscy tak potrafią, więc nie jest to
    obowiązkowe, a świadczy tylko o talentach takiej osoby.

    --
    Bydlę