PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista C++

  • 1. Data: 2012-03-20 08:45:17
    Temat: Re: Programista C++
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    testepp wrote:

    > "
    > Programista C++
    >
    > WYMAGANIA:
    >
    > wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka,
    > elektronika lub pokrewne)

    Wyrażenie "lub studenci ostatnich lat" w ogłoszeniu o pracę oznacza w
    praktyce, że możemy zapłacić wam tysiąc dwieście, góra, tysiąc pięcset. A
    jak zarobimy, to dorzucimy ze trzy stówki na umowę o dzieło.

    > ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
    >
    > monitoring trendów na rynkach walut, towarów oraz indeksów
    > giełdowych analiza fundamentalna/techniczna rynków finansowych
    > praca z systemem CRM

    Nie, no chyba im się po prostu pozajączkowały ogłoszenia.
    yamma

  • 2. Data: 2012-03-20 12:19:52
    Temat: Programista C++
    Od: testepp <e...@g...com>

    Z językiem C++ mam styczność od ponad 20 lat,
    ale ciągle odkrywam jego nowe możliwości.
    Oto fragment ogłoszenia na jednym z portali

    "
    Programista C++

    WYMAGANIA:

    wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka,
    elektronika lub pokrewne)
    dobra znajomość języka C++ (łączenie z biblioteką standardową)
    znajomość zagadnień OOP
    świadomość istnienia wzorców projektowych
    znajomość relacyjnych baz danych i podstaw SQL
    umiejętność analizowania i szybkiego rozwiązywania problemów
    zdolność szybkiego uczenia się
    dobra znajomość języka angielskiego

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    monitoring trendów na rynkach walut, towarów oraz indeksów giełdowych
    analiza fundamentalna/techniczna rynków finansowych
    praca z systemem CRM
    aktywna rozbudowa bazy kontaktów sprzedażowych
    współtworzenie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami ***
    udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów (kontakt telefoniczny,
    mailowy)
    prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz spotkań z inwestorami
    prace nad wprowadzaniem nowych ofert marketingowo-sprzedażowych
    przygotowywanie materiałów edukacyjnych, prowadzenie wykładów z
    zakresu analizy fundamentalnej/technicznej i rynku opcji

    "

    Czy zakres obowiązków musi mieć cokolwiek wspólnego z wykonywana pracą?

  • 3. Data: 2012-03-20 14:40:08
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 20/03/2012 12:19, testepp wrote:
> [...]

    > udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów (kontakt telefoniczny, mailowy)
    > prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz spotkań z inwestorami

    znakomite połączenie, muszę to podesłać dalej :D

    B.

  • 4. Data: 2012-03-21 07:49:15
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie pierdol i tak przyjmą kolegę Tuska... po obronie cywilnej (czy jakoś
    tak).