PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko polskie (#010)

  • 1. Data: 2012-03-21 11:19:05
    Temat: wojsko polskie (#010)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    podobno w wojsku polskim 3/4 kadry to oficerowie, plebs mięso armatnie to
    reszta...

  • 2. Data: 2012-03-21 11:20:10
    Temat: Re: wojsko polskie (#010)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak Tusk ukształtował tu zarobki? Ktoś wie?

  • 3. Data: 2012-03-21 11:23:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wróć! jak Hanna Gronkiewicz Waltz ukształtowała tu zarobki?

  • 4. Data: 2012-03-21 12:31:31
    Od: K <...@...c>

    > wróć! jak Hanna Gronkiewicz Waltz ukształtowała tu zarobki?

    Tak ukształtowała ze na wypadek wojny bedzie tak jak 73 lata temu.Kadra
    spierdoli a mieso zostanie.

  • 5. Data: 2012-03-21 14:12:34
    Od: "bezrobotny w Polsce" <m...@b...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:jkcdf7$pjo$1@node2.news.atman.pl...
    > podobno w wojsku polskim 3/4 kadry to oficerowie, plebs mięso armatnie
    > to reszta...

    A podobno 3/4 młodzieży kończy studia, niedługo wszyscy będą mieli
    magistra, cóż z tego że gównianego. Wkrótce nawet na złomiarza nie będą
    przyjmować bez dyplomu, ale w statystykach będziemy najlepiej
    wykształconym krajem na świecie! Murwa kać.

  • 6. Data: 2012-03-22 18:55:13
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wszystko by wróciło pewnie do normy gdyby zaczeli dzielić sprawiedliwie, ale
    oni nie... nie to nie... jedziemy dalej, albo Europa albo reszta...

  • 7. Data: 2012-03-23 20:07:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zastanawia mnie tylko Kto to jest ta reszta,
    bo Europa to wiadomo, Donald Tusk, Hanna Gronkiewicz Waltz, prof.
    Bartoszewski który robi do nas głupie miny jak występuje w telewizji...

  • 8. Data: 2012-03-23 21:17:29
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 23.03.2012 20:07, identifikator: 20040501 pisze:
    > zastanawia mnie tylko Kto to jest ta reszta,
    > bo Europa to wiadomo, Donald Tusk, Hanna Gronkiewicz Waltz, prof.
    > Bartoszewski który robi do nas głupie miny jak występuje w telewizji...

    kaczyński ma za to bardzo inteligentny wyraz twarzy...

    flustracie skoncz pluc na wszystkich do okoła za swoje niepowodzenia -
    zajmij sie soba, zacznij zarabiac kase - no chyba ze nie potrafisz... to
    sie naucz to nie jest wiedza tajemna...

    powodzenia
    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. jak tam zaciskanie rj45? opanowales?

  • 9. Data: 2012-03-26 10:26:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-23 21:17:29 +0100, slawciod <s...@p...onet.pl> said:

    > flustracie

    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-03-26 11:52:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > bo Europa to wiadomo, Donald Tusk, Hanna Gronkiewicz Waltz,

    no i Leszek Balcerowicz,
    coś ostatnio się nie wypowiada,
    nie wiem obraził się na nas?
    Leszek wróć...