PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawco, zatrudnij mnie na czarno.

  • 1. Data: 2012-03-15 22:47:33
    Temat: Pracodawco, zatrudnij mnie na czarno.
    Od: " unlis" <u...@g...pl>

    Pracodawco, płaca minimalna 1500 brutto, oznacza twój koszt w wysokości 1762
    zł miesięcznie.
    Pracownik otrzymuje z tego tylko 1111 zł.
    - 651 zł idzie dla złodziei i darmozjadów z rządu, ZUS i całej im służącej mafii.
    Pensja 2000 zł brutto kosztuje Ciebie 2412,20 zł. z czego pracownik dostaje do
    ręki tylko 1459 zł.
    - Państwo zabiera 953 zł.
    Proponując pracownikowi pensję w wysokości 1808 zł na rękę, (2500 brutto)
    wydajesz w rzeczywistości aż 2962 zł!
    aż 1154 zł idzie dla w/w złodziei!

    Dlatego zatrudnij mnie na czarno i zaoferuj solidne wynagrodzenie.
    Oczekuję płatności za pracę co tydzień gotówką do ręki,
    W żadnym przypadku nie przelewem na konto bankowe, żebyśmy nie mieli kłopotów
    z Urzędem Skarbowym.

    Nie oczekuję żadnej emerytury od złodziei z ZUSu, bo zanim dożyję
    to pewnie Tusk-opodobni podniosą wiek emerytalny do co najmniej 80 lat.

    Ubezpieczenie zdrowotne i chorobowe wykupię sobie prywatnie.
    Za te pieniądze które by szły na składki dla NFZ będę miał luksusowy prywatny
    pakiet o nieporównywalnym standardzie do oferowanego przez NFZ.

    Jestem mężczyzną w wieku około 30 lat, zamieszkałym w prawobrzeżnej warszawie,
    posiadam wykształcenie średnie, zdolności techniczne i manualne. oraz
    kilkuletnie doświadczenie zawodowe.

    Oferty pracy proszę kierować poprzez formularz gumtree.