PracaGrupypl.praca.dyskusje › stopa bezrobocia (#011)

  • 1. Data: 2012-03-26 13:23:27
    Temat: stopa bezrobocia (#011)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    stopa bezrobocia wzrasata, obecnie wynosi 13,5%
    jak podały POwskie media...

    Ktoś wie jak rozkłada się to na wyborców PO i PiS?
    po uwzględnieniu wagi, że przecież wszyscy głosują na PO...

  • 2. Data: 2012-03-26 13:41:57
    Temat: Re: stopa bezrobocia (#011)
    Od: "dalbym ci w ryj" <w...@i...zsiedlec.com>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:jkpjjf$il2$1@node2.news.atman.pl...
    > stopa bezrobocia wzrasata, obecnie wynosi 13,5%
    > jak podały POwskie media...
    >
    > Ktoś wie jak rozkłada się to na wyborców PO i PiS?
    > po uwzględnieniu wagi, że przecież wszyscy głosują na PO...

    Taki pisowski oszołom jak Ty jednak ma etat i w tym czasie produkuje się
    na grupach i jeszcze nie został wylany na zbity ryj za nieumiejętność
    zaciskania skrętki, więc zaiste okropnie masz pod panowaniem tego peo.

  • 3. Data: 2012-03-26 20:19:17
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > stopa bezrobocia wzrasata, obecnie wynosi 13,5%
    > jak podały POwskie media...
    >
    > Ktoś wie jak rozkłada się to na wyborców PO i PiS?
    > po uwzględnieniu wagi, że przecież wszyscy głosują na PO...

    A jakie to ma znaczenie? Poza tym, to nie POwskie media podały, tylko GUS.

    --
    JK

  • 4. Data: 2012-03-26 20:50:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A jakie to ma znaczenie? Poza tym, to nie POwskie media podały, tylko GUS.

    a gus to nie po?

    to dużo czy mało? co która osoba jest bezrobotna?

  • 5. Data: 2012-03-28 20:04:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    komisja eurodebili chwali ciotę tuska za to jak sprawnie poradził sobie z
    kryzysem... banda złodziei...

  • 6. Data: 2012-03-28 20:06:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oglądaliście dzisiaj wiadomości TVP1, to prozachodnie stękanie z anteny to
    tylko ja odbieram?

  • 7. Data: 2012-03-28 20:15:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Kuba olała papieża, ale ale jaki wielki sukces odniósł papież na kubie... do
    kogo TV adresuje swoje przekazy?

  • 8. Data: 2012-03-29 20:24:35
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na pewne miejsce pracy wśród Tuskowych przyjaciół aplikacje złożyło 250
    osób... przyjęto jedną, czyli 249 pozostaje bezrobotna, co za idioci
    generują te procenty?

  • 9. Data: 2012-03-29 21:03:00
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > generują te procenty?

    a już wiem, Wolna Europa...

    założyłem stronę, będą chętni do dyskusji o sukcesach wyborczych słusznej
    ekipy? czytaj, spadam stąd, niech moc będzie z Platformą...

  • 10. Data: 2012-03-30 11:48:55
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ekipy? czytaj, spadam stąd, niech moc będzie z Platformą...

    Tusk grozi blokadami...