PracaGrupypl.praca.dyskusjeinflacja › Re: Odp: inflacja
  • Data: 2003-02-07 19:38:18
    Temat: Re: Odp: inflacja
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3E3EF33C.4070109@gazeta.pl...

    > Na rozsadek, z Polski pozostala by tylko Warszawa, a reszte kraju
    > zasypal by piach. Jako mieszkaniec W-wy nie mam osobiscie nic przeciw,
    > ale wiekszosc mieszkancow tego pieknego kraju chyba jednak ma. Prawda

    Nic podobnego. Nadmierna obecność biznesu w Warszawie bierze sie tylko z
    korupcyjnego charakteru naszego państwa. W takiej sytuacji lepiej być blisko
    żłobu. To jest jakś tam rola Państwa, tyle że niezbyt pozytywna. Realne
    firmy: daeewoo, huta w tym miescie padaja.

    > jest taka, ze prywatny przedsiebiorca minimalizujac koszty (wklad
    > wlasny) i maksymalizujac zyski nie jest zainteresowany rynkami o zbyt
    > malym nasyceniu przecietnych odbiorcow. Zauwaz, ze na przyklad dawny
    > Gdansk byl swietnie prosperujacym portem i "republika", ale to co sie
    > dzialo obok juz nikogo tam nie interesowalo.

    Jakies pokłosie tezy o równomiernym rozwoju? Po co i za jaką cenę?