PracaGrupypl.praca.dyskusjeinflacja › Odp: inflacja
  • Data: 2003-02-10 08:37:15
    Temat: Odp: inflacja
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Lato <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1pb68$eh6$...@n...onet.pl...

    > No tak, Ciebie cieszą te "porządki", bo masz w nosie to, że w ich wyniku
    > piąta część narodu traci pracę i środki do życia,

    No to ja jestem ciekaw jak planujesz swój budżet domowy kiedy z jakichś
    powodów zmniejszą się wam dochody.
    Ciekawe czy wtedy też powiesz - "nieee...nie zrezygnujemy z prenumeraty
    Przyjaciółki, no bo przecież listonosz wtedy starci premię".

    > Czy pisząc to masz na myśli również Balcerowicza stosującego w 90 r
    > tzw. terapię szokową?

    Reformy Balcerowicza nie wyszły, bo ludzie nie szanują prawa własności i
    innych podstawowych zasad gospodarczych.
    Balcerowicz po prostu nie wiedział, że społeczeństwo nadal wolą socjalizm.

    > Potrzebny jest jeszcze
    > mądry system i mądrzy przywódcy.

    Mi żaden przywódca nie jest potrzebny przy podejmowaniu decyzji - Ty masz
    problemy z podejmowaniem decyzji?
    Przywódca jest mi potrzebny, żeby utrzymał porządek w Państwie. Żebym sam
    osobiście nie musiał stosować przemocy, żeby siebe bronić.

    Rafał