PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oco chodzi z pl.praca.oferowana?

  • 1. Data: 2004-06-18 10:19:06
    Temat: Oco chodzi z pl.praca.oferowana?
    Od: "rado" <r...@o...pl>

    Witam
    Czemu się nie ukazują ogłoszenia na grupie pl.praca.oferowana?
    Dałem ogłoszenie z kilka dni temu ze poszukuje korepetytora a to ogłoszenie
    sie wogóle nie ukazoło!
    Wogóle sie pokazują strasznie rzadko kilka ogłoszeń co kilka dni!
    Czy jest tam jakiś filtr?
    Może trzeba gdzieś zapłacić żeby sie ukazało moje ogłoszenie?
    Czy tez może te ogłoszenia ukazują sie na jakimś płatnym serwisie a tu
    dopiero jak nie są juz aktualne?
    Pomóżcie pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-06-18 10:34:36
    Temat: Re: Oco chodzi z pl.praca.oferowana?
    Od: "mario" <p...@p...fm>

    mozliwe ze moderator nie przepuscil ogloszenia(nie dawno byla dyskuzja na
    ten temat na grupie - poczytaj archiwum)

    ludzie czesto umieszczaja ogloszenia na pl.praca.szukana

    to tez jakies rozwiazania

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-18 10:55:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > mozliwe ze moderator nie przepuscil ogloszenia(nie dawno byla dyskuzja na
    > ten temat na grupie - poczytaj archiwum)
    >
    > ludzie czesto umieszczaja ogloszenia na pl.praca.szukana
    >
    > to tez jakies rozwiazania

    Do Mrożka juz bardzo blisko. Ogloszenie "Kupie Auto" daje w dziele
    "Sprzedam" bo tam mam pewnosc ze sie ukaze :))) Ze to tez jakies
    rozwiazanie to prawda, dokladnie takie samo jak robienie sobie jaj z
    pogrzebu.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-06-18 13:31:35
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    nie nie jaj z pogrzebu

    to raczej kwestia wyboru co jest mniejszym zlem i co komu sluzy
    czy piszemy dla purystow jezykowych czy w celu przekazania informacji

    to jest tak jak z czystoscia rasy

    lepiej spalic o kilku szatynow za duzo niz przepuscic niechcacy jakiegos
    podejrzanego
    obrzezanego :-D

    wesolego weekendu

    rzyczliwy (cham prostak i nieczytaty)

  • 5. Data: 2004-06-18 14:25:20
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > to jest tak jak z czystoscia rasy
    >
    > lepiej spalic o kilku szatynow za duzo niz przepuscic niechcacy jakiegos

    To prawda. Nie zgodze sie jednak, ze sa to purysci jezykowi. Tu chodzi
    raczej o purystow charsetowych. Problem kodowania polskich ogonkow na
    praca.oferowana urosl do wielkosci pancernika patiomkina ostatnimi czasy.
    Wiec drodzy dawacze ogloszen na p.p.o KUPUJCIE HURTEM MUTT - TAM WAM
    ZAKODUJE OGONKI JAK NALEZY. DRODZY UZYTKOWNICY OUTLOOKA - PAMIETAJCIE, ZE
    UZYCIE TEGO BADZIEWA GROZI SMIERCIA PRZEZ POWIESZENIE.
    Ciekawe, kiedy ktos wpadnie na pomysl, aby jednak zaakceptowac kodowanie
    outlookowe jako dopuszczalne (przynajmniej na p.p.o). Robimy skladke na
    zakup windowsow z outlookiem dla moderatorow ? Bo inaczej nie beda mieli jak
    sprawdzic, czy czasami ktos nie napisal KTURY zamaiast KTÓRY.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2004-06-18 16:20:25
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
> [...]
    > zakup windowsow z outlookiem dla moderatorow ? Bo inaczej nie beda mieli jak
    > sprawdzic, czy czasami ktos nie napisal KTURY zamaiast KTÓRY.

    Długo jeszcze będziesz pracował nad swoim wizerunkiem wioskowego głupka?
    Czy możesz w innym Usenecie?

    (c) Beeth / Message-ID: <c8dtsi$r4a$1@absolut.sgh.waw.pl>

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 7. Data: 2004-06-18 16:22:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    rado wrote:
    > Dałem ogłoszenie z kilka dni temu ze poszukuje korepetytora a to ogłoszenie
    > sie wogóle nie ukazoło!

    Nie 'ukazoło' się, bo nie spełniało warunków publikacji określonych w FAQ.
    Podobnie jak 50% innych ogłoszeń.

    Chcesz zaproponować jakieś zmiany dotyczące zasad? Doskonale trafiłeś :)
    Od tego jest ta grupa.

  • 8. Data: 2004-06-18 18:38:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-18 16:25, Użytkownik chinol napisał :

> [...]
    > Ciekawe, kiedy ktos wpadnie na pomysl, aby jednak zaakceptowac kodowanie
    > outlookowe jako dopuszczalne (przynajmniej na p.p.o). Robimy skladke na

    Przeciez to nie jest kwestia użytego narzędzia a jego prawidłowej
    konfiguracji. Na p.p.o. jest cała masa postów wysyłana z OE i jakoś
    problemów nie ma.
    Prawidłowa konfiguracja programu zajmuje jakieś 30 sekund więc trudno
    mówić ze to coś strasznego, szczególnie że dobrzy ludzie wystawili w
    internecie instrukcję z obrazkami co trzeba zrobić żeby każdy w usenecie
    czytał łączkę a nie ??czk?. I nie dotyczy to tylko p.p.o. a każdej
    jednej grupy polskojęzycznej. Czy Ciebie nie irytuje kiedy otwierasz
    jakiegoś posta i zamiast pliterek widzisz krzaki?

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 9. Data: 2004-06-19 08:14:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Przeciez to nie jest kwestia użytego narzędzia a jego prawidłowej
    > konfiguracji. Na p.p.o. jest cała masa postów wysyłana z OE i jakoś
    > problemów nie ma.

    To prawda. Sam wyslalem pare ogloszen na p.p.o i tylko jeden wrocil z ladna
    instrukcja co i gdzie zrobilem zle (notabene wlasnie od D.Jaworskiego) co mi
    sie bardzo spodobalo i bylem milczaco wdzieczny temu Panu za powazne
    potraktowanie.

> [...]
    > jednej grupy polskojęzycznej. Czy Ciebie nie irytuje kiedy otwierasz
    > jakiegoś posta i zamiast pliterek widzisz krzaki?

    Pewnie, ze irytuje (a raczej odstrecza od czytania - jak widze krzaki to nie
    czytam).
    Aluzja nie byla w kierunku niemoznosci skonfigurowania outlooka. Aluzja byla
    w kierunku tezy "uzytkownik outlooka' = 'nic nie warty lamer' uskutecznianej
    przez niektorych. Ja poprostu jestem wrogiem ortodoksji na pokaz w IT. Nie
    smiesza cie ludzie wysylajacy maile przez telnet (klepia paluchami komendy
    popa i grzecznie czekaja na odpowiedz serwera) szczegolnie jak jakis
    nieobeznany klient stoi za plecami, patrzy i zadaje pytanie "Co czynisz Guru
    ?". Takich przykladow mozna wywalic caly milion.
    Moge obiecac, ze nie bede wiecej uzywal nieczytelnych aluzji, tylko bede
    pisal czarno na bialym o co mi chodzi.

    Tomek

  • 10. Data: 2004-06-21 10:44:24
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Janek wrote:
    > nie nie jaj z pogrzebu
    >
    > to raczej kwestia wyboru co jest mniejszym zlem i co komu sluzy
    > czy piszemy dla purystow jezykowych czy w celu przekazania informacji

    Idac dalej tym torem.
    Skoro w sklepie kupujesz mieso, to jakie znaczenie ma w jakim
    papierze/worku/reklamowce? Moze byc w gazecie? A w worku po ziemniakach?
    Przeciez dla Ciebie wazne jest mieso a nie jego opakowanie.

    Skoro jestes Polakiem, to mow/pisz po polsku.

    > rzyczliwy (cham prostak i nieczytaty)

    I nieobyty (ze slownikiem).
    --
    Robert Jaskula