PracaGrupypl.praca.dyskusje › Super dowcip - praca w aptece

  • 1. Data: 2004-06-18 09:12:28
    Temat: Super dowcip - praca w aptece
    Od: "sosin" <s...@p...fm>

    Przychodzi facet do apteki i, widząc panią magister za kontuarem,
    mówi: "przepraszam, mam wstydliwy problem, chciałbym rozmawiać z mężczyzną".
    Na to farmaceutka: "Niestety, prowadzę tę aptekę tylko z siostrą, ale proszę
    się nie martwić, będę profesjonalna, bezosobowa, fachowa jak dobry lekarz".
    Na to klient ściszonym głosem: "A więc dobrze, mam permanentną erekcję.Co mi
    Pani moze na to dać?"
    "Chwileczkę" mówi farmaceutka "pójdę na zaplecze skonsultować się z siostrą"
    Po chwili wraca i mówi: jedyne, co możemy Panu dać to 5tyś złotych miesięcznie,
    samochód służbowy i 1/3 udziałów w naszej aptece"

    Ha, ha chciałoby się mieć takie atuty, co?

  • 2. Data: 2004-06-18 14:34:47
    Temat: Re: Super dowcip - praca w aptece
    Od: "Krzychoo" <h...@f...onet.pl>

    rotfl