PracaGrupypl.praca.dyskusje › co ma zrobić "człowiek renesansu" ;) ???

  • 1. Data: 2004-06-18 09:39:51
    Temat: co ma zrobić "człowiek renesansu" ;) ???
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    witam wszystkich,

    tak sobie czytam i czytam i mam pytanko ;)
    co ma zrobić osoba, która jak dotąd ma w swojej karierze
    zawodowej trzy poważne pozycje, każda z innej bajki?
    jestem z wykszt. humanistą (społecznym), a pracowałem
    w kilku odmiennych branżach - organizacja targów, konferencji, promocji,
    marketing polityczny [;-), szeroko pojęta rozrywka, klimatyzacja,
    badania społeczne, ostatnio nawet praca naukowa.
    Co więcej, lubię zmieniającą się sytuację.
    Pracę mam, ale już mi się nudzi (zaczyna się rutyna) i czas pomyśleć o
    zmiane.
    I tu jest problem - widzę na rynku postępującą specjalizację.
    Najbardziej podoba mi się ów " BTL promocja" ;) ale tu widzę pewien
    problem -
    mimo albo "nerdów" obkutych teoretycznie z kiepskim kontaktem z
    rzeczywistością
    (rzadko ;) albo znajomych znajomych (zwykle), całą ta "dziedzina" rozbiła
    się na części składowe outsourcingowane z 20 źródeł. Niby zawsze tak było,
    ale właściwie
    teraz to w całym tym przedsięwzięciu potrzeba zwykle już tylko 2-3 mających
    pojęcie, co i jak.

    Nie jestem ludystą ;), nie szukam pracy, po prostu pytam - co zrobić, by
    uniknąć
    skrajnej specjalizacji, zachować kontakt z otoczeniem i zdrowie psychiczne ?
    o minusach takiej specjalizacji (dla pracownika) nie muszę nikogo
    przekonywać
    w dobie dość szybko zmieniających się wymagań.

    człowiek

    Ro

  • 2. Data: 2004-06-18 09:57:29
    Temat: Re: co ma zrobić "człowiek renesansu" ;) ???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    marcin <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > muszę nikogo przekonywać
    > w dobie dość szybko zmieniających się wymagań.

    Zostan PRowcem ;)))

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-18 10:21:50
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2004 11:39:51 +0200, marcin <m...@o...pl> napisał:

    > Nie jestem ludyst? ;), nie szukam pracy, po prostu pytam - co zrobiae, by
    > unikn?ae
    > skrajnej specjalizacji, zachowaae kontakt z otoczeniem i zdrowie
    > psychiczne ?
    > o minusach takiej specjalizacji (dla pracownika) nie musz? nikogo
    > przekonywaae
    > w dobie do?ae szybko zmieniaj?cych si? wymaga?.
    >

    > cz?owiek
    >
    > Ro

    Zaloz wlasna firme.

  • 4. Data: 2004-06-18 11:26:43
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    > Zostan PRowcem ;)))

    bez kierunkowego wykształcenia ;)
    i znajomych w korporacji ;))

  • 5. Data: 2004-06-18 11:55:12
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > przekonywaae
    > w dobie do?ae szybko zmieniaj?cych si? wymaga?.

    Zaloz wlasna firme.

  • 6. Data: 2004-06-18 12:00:42
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > przekonywaae
    > w dobie do?ae szybko zmieniaj?cych si? wymaga?.

    Zaloz wlasna firme.