PracaGrupypl.praca.dyskusje › Microsoft - Pracodawca Doskonały (?)

  • 1. Data: 2004-06-18 07:44:18
    Temat: Microsoft - Pracodawca Doskonały (?)
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    Ze strony M$

    Polski oddział firmy Microsoft wyróżniony tytułem "Pracodawca doskonały"

    Microsoft został uhonorowany przez Redakcję Gazety Prawnej zaszczytnym
    mianem "Pracodawca Doskonały". Statuetkę odebrał Tomasz Bochenek, dyrektor
    generalny polskiego oddziału, podczas okolicznościowego panelu dyskusyjnego
    "Praca i zatrudnienie w Unii Europejskiej".

    Redakcja Gazety Prawnej podjęła decyzję o przyznaniu nagrody dla Microsoft,
    gdyż doceniła niezwykłą troskę z jaką firma dba o swoich pracowników. W
    uzasadnieniu podano, że pracodawca stwarza przyjazne miejsce pracy,
    gwarantuje dobre warunki socjalne oraz organizuje liczne szkolenia w kraju i
    za granicą, które pozwalają na rozwijanie się i pogłębianie wiedzy.

    "Chciałbym bardzo podziękować za to cenne wyróżnienie. Praca w Microsoft
    jest pełna wyzwań i niewątpliwie trudna, ale przez to interesująca. Staramy
    się dbać o to, aby każdy czuł się u nas dobrze i mógł z pasją wykonywać
    swoje zadania. Przyznany dziś tytuł "Pracodawca Doskonały" jest dla naszej
    firmy powodem do dumy. Cieszę się, że Microsoft jest tak postrzegany zarówno
    przez naszych pracowników jak i otoczenie". - powiedział Tomasz Bochenek,
    dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft.

    Wielka gala odbyła się dziś w Sali Konferencyjnej Centrum Giełdowego. W
    spotkaniu uczestniczyli również przedstawiciele Konfederacji Pracodawców
    Polskich, Business Centre Club oraz Polskiej Konfederacji Pracodawców
    Prywatnych.

  • 2. Data: 2004-06-18 08:16:07
    Temat: Re: Microsoft - Pracodawca Doskonały (?)
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    MerlinXP wrote:
    > Ze strony M$
    >
    > Polski oddział firmy Microsoft wyróżniony tytułem "Pracodawca doskonały"

    [CIACH]

    Dziwi Cie to?
    Bo mnie wcale.
    Do niedawna pracowalem w firmie, ktora tez zdobyla kilka podobnych nagrod.
    Po prostu w takich konkursach brane sa pod uwage specyficzne kryteria.
    Nikogo nie obchodzi to, ze w danej firmie trzeba pracowac po 12-14h na
    dobe i nie dostaje sie ani grosza za nadgodziny. Ze caly czas istnieje
    mozliwosc zwolnienia (w zasadzie z dnia na dzien) itp., itd.
    Wazne, ze firma organizuje darmowe szkolenia (np. angielski), ze co
    jakis czas sa imprezy integracyjne, ze w firmie mozna napic sie darmowej
    kawy czy herbaty.
    --
    Robert Jaskula

  • 3. Data: 2004-06-18 10:57:30
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > dobe i nie dostaje sie ani grosza za nadgodziny. Ze caly czas istnieje
    > mozliwosc zwolnienia (w zasadzie z dnia na dzien) itp., itd.

    Znasz realia pracy w MS ?? bo jak ja rozmawiam z ludzmi stamtad to
    wglad ato troche inaczej

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 4. Data: 2004-06-18 12:21:23
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Tomasz Onyszko wrote:

    > Znasz realia pracy w MS ?? bo jak ja rozmawiam z ludzmi stamtad to
    > wglad ato troche inaczej

    W PL?
    Nie.
    Mam kolege w Krzemowej Dolinie.
    A to co zacytowales to nie byla opinia o M$, tylko o tym jak
    przeprowadzane sa takie konkursy.
    --
    Robert Jaskula

  • 5. Data: 2004-06-18 12:22:10
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > Znasz realia pracy w MS ?? bo jak ja rozmawiam z ludzmi stamtad to
    > wglad ato troche inaczej

    To jakie sa te realia ?

  • 6. Data: 2004-06-18 13:36:26
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    jakie sa realia - zapytaj Pana Sielskiego ktory zakladal oddzial Microsoft w
    Polsce ale mu podziekowali

  • 7. Data: 2004-06-18 13:44:40
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > jakie sa realia - zapytaj Pana Sielskiego ktory zakladal oddzial Microsoft
    > Polsce ale mu podziekowali

    Pan Sielski był informatykiem (z wykształcenia) - zamienili go na "rasowego"
    handlowca.
    Nie byłem tym zdziwiony - przecież oddział M$ w PL to klasyczna placówka
    handlowa. Na takim stanowisku (szef regionu sprzedaży) rotacja to sprawa
    normalna.

    Interesują mnie realia na trochę niższych stanowiskach.
    Jak się np. pracuje specjalistom IT w MS Consulting Services ?