PracaGrupypl.praca.dyskusje › bazy CV - czy to działa?

  • 1. Data: 2004-06-18 07:22:09
    Temat: bazy CV - czy to działa?
    Od: "Szymon" <s...@N...gazeta.pl>

    Na wielu stronach można wprowadzić swoje CV do bazy. Zastanawiam się czy to
    jest skuteczne - czy pracodawcy przeglądają te oferty. Czy ktoś z Was znalazł
    dzięki temu pracę?

  • 2. Data: 2004-06-18 12:00:27
    Temat: Re: bazy CV - czy to działa?
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Na wielu stronach można wprowadzić swoje CV do bazy. Zastanawiam się czy
    > jest skuteczne - czy pracodawcy przeglądają te oferty. Czy ktoś z Was
    znalazł
    > dzięki temu pracę?

    mnie 2 razy poproszono o przesłanie cv - zostawiłam swoje namiary w takim
    branżowym serwisie, w krótym jest też sekscja "praca". Nic więcej poza tym
    się nei wydarzyło, ale i tak byłam pozytywnie zaskoczona tym, że ktoś tam
    zagląda:)

  • 3. Data: 2004-06-18 13:14:32
    Od: "wojcieszko" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest skuteczne - czy pracodawcy przeglądają te oferty. Czy ktoś z Was znalazł

    No cóż zazwyczaj to jest tak, że poszukując pracy idzie się na pewne
    kompromisy, a zostawiając swoje CV nie mamy zazwyczaj możliwości aby pójść na
    takie, więc jak uważasz. Ja sam też tak zrobiłem otrzymałem kilka ofert
    odpowiedziałem na nie i ... jak do tej pory cisza ;) powodzenia!! ( w razie
    czego jakby ci się udało pamiętaj że ja też szukam pracy ;) )

  • 4. Data: 2004-06-18 14:15:41
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > Na wielu stronach można wprowadzić swoje CV do bazy. Zastanawiam się czy
    > jest skuteczne - czy pracodawcy przeglądają te oferty.

    Przeglądają.

    --
    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    * freddie mercury*