PracaGrupypl.praca.dyskusje › Idziemy na bezrobocie :)

  • 41. Data: 2006-10-18 22:45:42
    Temat: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):
    > Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napiałem jak minister mówił wczoraj w TV - jeżeli wiesz lepiej na 100% to OK
    > bo ministrom się nie wierzy ale głupot z kosmosu chyba by nie opowiadał ...

    Nie byłby to pierwszy minister w tym rządzie nie mający pojęcia o
    dziedzinie za którą jego resort jest odpowiedzialny...
    Popatrz na MENiS :-(

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl

  • 42. Data: 2006-10-18 23:37:01
    Od: m...@g...com

    czarny wrote:

    > Dojdzie jeszcze jeden paradoks:
    >
    > urzędnicy w PUP będą bezskutecznie namawiać bezrobotnych do pracy,
    > a rząd z czasem uzależni pensje urzędników od ilości zwerbowanych
    > bezrobotnych. Straszne, ale nic mnie już nie zdziwi w tym rządzie.

    Będą się rotacyjnie zwalniać i wzajemnie namawiać do powrotu :)

    p. m.

  • 43. Data: 2006-10-18 23:42:41
    Temat: [OT]Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: m...@g...com

    Herbi wrote:

    > Normalnie poplułem monitor.
    > Odhibernowali cie czy ki czort?
    > Facet - odprawy dla górników to historia!!!
    > Obecnie - kopalnie SZUKAJĄ górników, co najmniej dwie szkoły zostały na
    > NOWO uruchomiono o profilu górniczym .... na prawdę - poczytaj trochę - bo
    > możesz z tymi odprawami dla górników zaliczyć kilka zgonów osób które to
    > przeczytają :PPPPP

    Swoją drogą, to w tym całym zamieszaniu górniczym komuś zabrakło
    pomyślunku....

    Była ciężka sytuacja w górnictwie, 2x więcej pracujących niż potrzeba. Ok.
    Były ciężkie odprawy , mus to mus - górnicy mają "trzunki" i mogą
    z "trzunkami" przyjść pod Wiejską :). Ale skoro się nagle (i pewnie
    chwilowo) sytuacja w górnictwie poprawiła, to trzeba mieć naprawdę nierówno
    pod sufitem, żeby tworzyć nowe szkoły górnicze, kształcić nowe zastępy
    górników ... po co, żeby byli następni od trzunków którym trzeba będzie
    następne odprawy wypłacać jak się sytuacja w górnictwie znowu pogorszy?.
    Przecież o wiele taniej by było po prostu przyjąć tych których się na siłę
    z pracy wypchnęło ....

    p. m.

  • 44. Data: 2006-10-19 05:40:16
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Pioter wrote:

    > jestes czlowiekiem pracujacym? nie widzisz nic zlego w tym, ze bedziesz
    > musial placic wieksze podatki (zarabiac mniej) aby oplacic te zasilki dla
    > bezrobotnych?

    Tu sprzedaja koszulki z napisem mniej wiecej takim: "pracuj ciezko -
    setki ludzi na zasilku licza na ciebie".

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 45. Data: 2006-10-19 05:44:48
    Od: IP <m...@w...pl>

    Nixe napisał(a):
> [...]
    > BTW - w sierpniu miałam remont mieszkania (jakieś 3 tygodnie). Remont
    > zaczęło dwóch panów, w trakcie było dwóch innych, kończyło jeszcze dwóch
    > innych. Spytałam szefa firmy co jest grane, czy oni się jakoś robotą
    > dzielą, a może każdy ma inną specjalizację ;-) Opowiedział, że nic z
    > tych rzeczy. Po prostu rotację pracowników ma taką, że głowa boli i
    > praktycznie co tydzień wyjeżdża mu na zachód choć jedna osoba. A nie
    > płaci wcale mało (poczułam na własnej kieszeni ;-) Podobnie w serwisach
    > naprawczych - na naprawę pralki czekałam ... 3 tygodnie! (zazwyczaj 2
    Tez ostatnio robilem remont mieszkania. Ciezko bylo znalezc
    fachowcow(jakichkolowiek z doswiadczeniem). Jak sie juz udalo to okazalo
    sie, ze chca 2x srednia krajowa/na glowe(a bylo ich 2) za swoja robote.

    Nie bylo wyjscia trzeba bylo placic. I tak byli najtansi :).
    Czytam, tu na liscie, ze ludzie pokonczyli jakies tam studia, ze maja
    kursy, dyplomy itp. Teraz biedni od dluzszego czasu nie moga zadnej
    pracy znalezc.
    Podpowiem, chcesz pracowac. Zacznij remontowac mieszkania :)

  • 46. Data: 2006-10-19 06:05:58
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 20:30:46 +0200, Artur napisał(a):

    > Chyba że mówisz o "średniej".
    > Np. kierownictwo, inspektorzy "nadrabiają" tą średnią :)
    > Bo na pewno nie robotnicy fizyczni.

    Wszystko zależy od rejonu. Ostatnio słyszałem, że w Krakowie budowlańcy
    zeszli z budowy, bo za mało zarabiali - dostawali... 5500 zł.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 47. Data: 2006-10-19 06:14:18
    Od: Magda <n...@s...pl>

    > "Porozumienie koalicyjne zawarte przez PiS z Samoobroną zakłada wprowadzenie
    > bezterminowego zasiłku dla bezrobotnych w wysokości 800 zł. Takie
    > rozwiązanie oznaczałoby obciążenie budżetu w wysokości ok. 23 mld zł.
    > Dodatkowo przygotowano propozycję dopłat dla rolników w postaci większego
    > zwrotu akcyzy."

    To Polska właśnie :]

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com

  • 48. Data: 2006-10-19 06:39:29
    Temat: Re: [OT]Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież o wiele taniej by było po prostu przyjąć tych których się na siłę

    Tia a ci ktorzy wzieli odprawy zahibernowali sie z zaleceniem rozmrozic
    kiedy kopalnie beda znow przyjmowac.
    Ci ludzie wyjechali pracowac za granice , przekwalifikowali sie czy
    otworzyli wlasne biznesy wiec musialbys zaoferowac
    im atrakcyjne warunki aby wrocili do kopalni.Poza tym odprawy sa wyplacane
    juz chyba ponad 10lat wiec pewnie duza czesc z pierwszych
    "odprawowiczow" jest juz zwyczajnie za stara zeby wrocic do kopalni.
    Czy tego chcesz czy nie polska energetyka i cieplownictwo opiera sie na
    weglu i bynajmniej na razie nic nie zapowiada aby sie to zmienilo-
    przestawienie sie na gaz czy rope spowodowaloby ze ceny poszybowalyby
    radykalnie w gore .

    pzdr

  • 49. Data: 2006-10-19 06:54:49
    Od: m...@g...com

    IP wrote:
    [...]
    > Podpowiem, chcesz pracowac. Zacznij remontowac mieszkania :)

    Ale to chyba nie od dzisiaj. Przecież słynny kawał z profesorem, monterem
    kaloryferów i zmianą granic całkowania nie wziął się z nikąd.

    p. m.

  • 50. Data: 2006-10-19 07:07:48
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz. Jak to wprowadzą, to ja się od razu rejestruję i olewam pracę. Jak
    > zrobi to połowa kraju, to rząd faktycznie upadnie, bo nie będzie kto miał
    > zapracować na pensje rządzących. :)
    > A jaka będzie piękna szara strefa :)

    Raczej będzie kopniak inflacyjny.