PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › [OT]Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [OT]Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Thu, 19 Oct 2006 01:42:41 +0200

    Herbi wrote:

    > Normalnie poplułem monitor.
    > Odhibernowali cie czy ki czort?
    > Facet - odprawy dla górników to historia!!!
    > Obecnie - kopalnie SZUKAJĄ górników, co najmniej dwie szkoły zostały na
    > NOWO uruchomiono o profilu górniczym .... na prawdę - poczytaj trochę - bo
    > możesz z tymi odprawami dla górników zaliczyć kilka zgonów osób które to
    > przeczytają :PPPPP

    Swoją drogą, to w tym całym zamieszaniu górniczym komuś zabrakło
    pomyślunku....

    Była ciężka sytuacja w górnictwie, 2x więcej pracujących niż potrzeba. Ok.
    Były ciężkie odprawy , mus to mus - górnicy mają "trzunki" i mogą
    z "trzunkami" przyjść pod Wiejską :). Ale skoro się nagle (i pewnie
    chwilowo) sytuacja w górnictwie poprawiła, to trzeba mieć naprawdę nierówno
    pod sufitem, żeby tworzyć nowe szkoły górnicze, kształcić nowe zastępy
    górników ... po co, żeby byli następni od trzunków którym trzeba będzie
    następne odprawy wypłacać jak się sytuacja w górnictwie znowu pogorszy?.
    Przecież o wiele taniej by było po prostu przyjąć tych których się na siłę
    z pracy wypchnęło ....

    p. m.