PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: IP <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Thu, 19 Oct 2006 07:44:48 +0200

    Nixe napisał(a):
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:slrnejcp16.aqf.proteus@ender.elsat.net.pl>

    > Wiesz, obawiam się, że sporo osób sądzi czy wręcz wierzy, że tak to
    > właśnie działa :(

    > Wśród nas to samo. 1/3 mojej rodziny (młode pokolenie) siedzi w UK albo
    > w USA.
    > BTW - w sierpniu miałam remont mieszkania (jakieś 3 tygodnie). Remont
    > zaczęło dwóch panów, w trakcie było dwóch innych, kończyło jeszcze dwóch
    > innych. Spytałam szefa firmy co jest grane, czy oni się jakoś robotą
> [...]
    Tez ostatnio robilem remont mieszkania. Ciezko bylo znalezc
    fachowcow(jakichkolowiek z doswiadczeniem). Jak sie juz udalo to okazalo
    sie, ze chca 2x srednia krajowa/na glowe(a bylo ich 2) za swoja robote.

    Nie bylo wyjscia trzeba bylo placic. I tak byli najtansi :).
    Czytam, tu na liscie, ze ludzie pokonczyli jakies tam studia, ze maja
    kursy, dyplomy itp. Teraz biedni od dluzszego czasu nie moga zadnej
    pracy znalezc.
    Podpowiem, chcesz pracowac. Zacznij remontowac mieszkania :)