PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-15 15:42:43
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g8486g$nrq$1@nemesis.news.neostrada.pl Ghost
    <g...@e...pl> pisze:

    > Cool. Zatem licza sie same godziny, kupa urlopu, dodatki, trzy lata nic
    > nie robienia, szybsza emerytura, itp. Dodatkowo w praktyce bardzo
    > ciezko taka prace stracic.
    Dobra, stracę trochę czasu.
    Facet, w tym samym poście pod który się podpiąłeś, podałem gdzie są
    zamieszczone zajęcia wchodzące w skład zadaniowego czasu pracy. A ty mnie
    pytasz co tam jest? Nawet przeczytać się nie chciało?
    Takim to mnie się nie chce tłumaczyć, a jeszcze ci się (pisząc w liczbie
    mnogiej o sobie - kuriozum) wydaje, że ty będziesz oceniał czy warto to
    uwzględniać.
    Na całym świecie jest to normalna płatna robota, a tu jakiś dupek będzie
    "oceniał" czy warto to liczyć?
    Żenada.
    Zazwyczaj odpowiadając pod czyimś postem czytam najpierw ogólnie jego
    "tfurczość" wraz z kontekstem, cobym wiedział z kim sprawa i jak go
    traktować. Przypomnę ci, że swego czasu oznajmiłeś (choć to nikogo, rzecz
    jasna nie obeszło), że konfigurujesz sobie czytynik tak, abyś nie widział
    moich postów. Łgałeś od razu, czy nie umiesz dotrzymać słowa?

    Warto się przez chwilę zatrzymać nad stwierdzeniem, że "robota belfra jest
    dla mięczakow". Jest ono, oczywiście, debilne, ale można je poprawić.
    Powinno być: większość belfrów to mięczaki - i to jest prawda.
    Gdyby tak nie było dawno by się zorganizowali, wzięli władzę za pysk i
    wywalczyli porządny system edukacji oraz godziwe warunki pracy, w tym
    płacowe. Jest to efekt wieloletniej negatywnej selekcji do zawodu i innych
    elementów, które już tu dość celnie wymieniła pewna grupowiczka, z której
    opinią w jej zasadniczej treści - jak rzadko - można i należy się zgodzić.

    --
    Jotte