PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-16 10:42:27
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > ale przedmówca: t...@g...com odwalił kawał dobrej roboty i
    > pokazał że zarobki nauczycieli są baaardzo wysokie:O(

    ...taaa, i te wakacje i wolne sa tak rozp... ze nie da sie zadnej innej
    pracy podjac zeby jakos te zarobki miesieczne podbudowac. A prace
    sezonowe (truskawki itp) to raczej nie jest szczyt marzen czlowieka z
    wyzszym wyksztalceniem majacego rodzine :)

    po drugie: czasami nalezy poniesc wyzsze koszty w celu osiagniecia
    zamierzonych efektow. zastanowilo cie kiedys dlaczego manager nierzadko
    zarabia paredziesiat tys. pln a tez nie pracuje wiecej niz 40h-50h/tyg ?

    > a dodatkowo mają cała masę przywilejów, wcześniejsze emerytury i kto wie
    > co jeszcze:O(

    jak slysze cos takiego to mi sie przyslowiowy noz w kieszeni otwiera:
    jak mozna byc tak krotkowzrocznym????
    a gornicy i policjanci maja wczesniejsze emerytury???
    wyobrazasz sobie 60-letniego nauczyciela wf? albo innego na dyzurze na
    szkolnym boisku? przeciez dzieciak go wokolo 10 razy obiegnie zanim ten
    wogole zauwazy i zdazy na cokolwiek zareagowac!
    czlowiek w tym wieku (nie kazdy oczywiscie, ale bierzemy pod uwage
    ogolnie grupe zawodowa) nie jest w stanie dobrze wykonywac powierzonych
    mu zadan, tak samo jak gornik czy policjant.

    > a jak do tego dodasz fatalną wręcz jakość ich pracy (o której nikt nie
    > wspomniał) to brak słów na takie narzekanie, to po prostu kpina z ludzi,
    > podobnie mają lekarze i inni medycy, skarbówka i cała _budrzetówka_ :O(

    (faktycznie kiepskich nauczycieli miales)

    no tu selekcja negatywna jak wspomnieli przedpiscy - nikt o wysokich
    kwalifikacjach nie pojdzie do pracy za 1500pln zeby miec 3mies wakacji
    :) jakby to zmienic i zniesc wakacje (w tym czasie szkoly moglyby
    prowadzic kursy dla bezrobotnych itp. sprawy), przeprowadzic faktyczny
    test ich umiejetnosci polaczony z wyrywkowymi kontrolami (ale np. z
    bialegostoku kontrola jedzie do szczecina, z kielc do gdyni, a nie jak
    jest obecnie - towarzystwo wzajemnej adoracji), za to zaczac tym ludziom
    placic uczciwie to na pewno poziom by sie podniosl.

    pzdr

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org