PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Thu, 14 Aug 2008 16:00:50 +0200

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g81ans$kmi$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski

    > Jej największą i chyba jedyną wadą jest brak precyzji, ew. usterki
    > cedowania wymagających elastyczności zapisów do aktów wykonawczych.

    > Trzeba dodać jeszcze c i d.
    > BTW - oczywiście wykształcenie zdobywałeś w płatnej szkole prywatnej,
    > nie w jakiejś państwówce, no nie?

    A co to zmienia? W jakiej się kształciłem? Jak ja się kształciłem to w
    zasadzie prywatne szkoły dopiero powstawały (i to pod koniec kształcenia
    szkolnego)

    > Jak chcesz zmierzyć jakość pracy nauczyciela?
    > Zaznaczam - pomiar ma zapewniać uczciwość, obiektywizm i profesjonalizm.

    Tego nie da się pomierzyć wg tych relacji. Natomiast można pomierzyć
    subiektywnie, co robi sie w szkołach prywatnych.

    > A niby dlaczego tak prosto albo-albo?
    > Zresztą nie mieszajmy mitów z faktami.
    > Myślę tak - najpierw dotrzymać nauczycielom obietnic składanych od czasu
    > rządu Mazowieckiego wraz ze wszystkimi odsetkami, karami ustawowymi itp.
    > Ludzie honoru zobowiązań dotrzymują.
    > Potem można gadać o zmianach, restrukturyzacji itp.

    A dlaczego nie przedtem? Nie wiem co obiecał rząd Mazowieckiego
    nauczycielom, ale od niego powinni egzekwować, jeśli obiecał. Bo inaczej
    jak znajomy obieca mi coś i nie spełni, to mamm wymagać spełnienia
    obietnic od jego brata?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl