PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: 3 Dec 2002 10:54:00 +0100

    A mi osobiscie wydaje sie, ze tutaj wylacznie chodzilo o forme.

    Bo z kolei nigdzie nie napisano, ze jezeli komus sie poszczescilo, to nalezy w
    malo sympatyczny sposob okazywac to tym, ktorym nie wyszlo. Jak dla mnie to
    lechtanie swojego ego w bardzo prymitywny, bo nie wymagajacy wysilku, sposob.
    No i oczywiscie proba dowartosciowania sie (czego nie mozna miec nikomu za
    zle). Jedni sie ksztalcili inni dorabiali. Ktos stracil, ktos zyskal. Tylko
    szkoda, ze Ci ktorzy sa na gorze musza strasznie glosno krzyczec zeby ich
    zauwazyli. Chyba cos tutaj nie wyszlo do konca tak, jak mialo wyjsc.

    Michal

    P.S.

    Kurcze ... a obiecywalem sobie, ze bede cicho siedzial