PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Tue, 3 Dec 2002 09:45:32 +0100

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    news:ashjnm$r4kup$1@ID-135118.news.dfncis.de...
    > podpisuje sie pod tym rekami i nogami.
    >
    > pozdr.
    > artur
    >
    >Amen Michale!
    Nie znam Pana Adama, bo nieczesto bywam na tej grupie, ale powiem wam
    dlaczego tak żadko. Otóz jak czytam czasami te wasze posty o tym jak to jest
    źle i beznadziejnie i że lepiej jest tam gdzie nas akurat nie ma, to samej
    mi się odechciewa i czuje sie winna że mam z czego żyć a inni nie. Bo wiecie
    co? Wpojono nam z mlekiem matki że jeśli jesteśmy lepsi od innych albo
    lepiej umiemy sobie radzic i przez to mamy wszystko czego chcemy to
    automatycznie musimy czuc się winni wszystkich nieszczęść tego świata. A jak
    jesteś ubrany w garnitur i jedziesz samochodem alejami i podejdzie do ciebi
    eżebrak to masz obowiązek mu dać pięć złotych! A niby gdzie jest tak
    napisane? I kto powiedział że ma być sprawiedliwie? Bardzo się cieszę że nie
    jest!
    Ania