PracaGrupypl.praca.dyskusje › Notatka służbowa

  • 1. Data: 2006-02-18 09:46:24
    Temat: Notatka służbowa
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Jak prawidłowo sporządzić notatkę służbową w zakładzie pracy? Co powinno się
    w niej znajdować i czy sposób jej sporządzania określa jakiś przepis?

    Jotte

  • 2. Data: 2006-02-18 10:01:06
    Temat: Re: Notatka służbowa
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jotte zapodał(-a):
    > Jak prawidłowo sporządzić notatkę służbową w zakładzie pracy? Co powinno
    > się w niej znajdować i czy sposób jej sporządzania określa jakiś przepis?

    NIe musisz się na tym znać.
    To, co dla Ciebie najważniejsze:
    - data sporządzenia notatki
    - czego dokładnie dotyczy (dnia tego i tego, w okolicznościach takich
    miało miejsce zdarzenie, którego konsekwencją było...)
    - Twój podpis

    Teraz najważniejsze... Notatkę pewnie będziesz dawać przełożonemu.
    Drukujesz kopię dla siebie i prosisz o podpis, że przełożony zapoznał się
    z notatatką...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-02-18 10:39:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dt6r9n$cnc$1@atlantis.news.tpi.pl DooMiniK
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> pisze:

> [...]
    > Teraz najważniejsze... Notatkę pewnie będziesz dawać przełożonemu.
    > Drukujesz kopię dla siebie i prosisz o podpis, że przełożony zapoznał się
    Dzięki. A czy w notatce z przeprowadzonej rozmowy wyjaśniającej okoliczności
    zdarzenia nie należy zawrzeć tychże wyjaśnień? Bo bez tego to notatka
    jedynie stwierdza, że rozmowa się odbyła, nie wiadomo z jakim skutkiem i co
    wyjasniono.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-02-18 12:21:26
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jotte zapodał(-a):
> [...]
    > okoliczności zdarzenia nie należy zawrzeć tychże wyjaśnień? Bo bez tego
    > to notatka jedynie stwierdza, że rozmowa się odbyła, nie wiadomo z jakim

    Jak ja pisałem jakąś notatkę, to na zasadzie: Po wystąpieniu zdarzenia X
    zawiadomiłem o tym osobę Y stwierdzeniem:
    - {tutaj cytat}
    Uzysłem odpowiedź:
    - {tutaj cytat}