PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z tą Polską: dokąd zmierza polska bankowość?

  • 1. Data: 2006-02-18 09:35:58
    Temat: Co z tą Polską: dokąd zmierza polska bankowość?
    Od: "daniel" <d...@w...home.pl>

    Czesc Wszystkim.
    Zastanawiam się strategicznie (2 lata) jaki kierunek wybrac w ramach mgr na
    AE. Wybralem wstepnie finanse i bankowosc, ale boli mnie juz na wstepie to,
    ze ogloszenia z bankow sa na ogole w stylu: aktywna sprzedaz produktow
    bankowych itp.
    Czy tak wyglada wciaz w niedalekiej przyszlosci praca mlodych ludzi w
    bankach?
    Jakie macie odczucia czy doswiadczenia z tym zwiazane?

  • 2. Data: 2006-02-18 10:16:02
    Temat: Re: Co z tą Polską: dokąd zmierza polska bankowość?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 10:35:58 +0100, daniel napisał(a):

> [...]
    > bankach?
    > Jakie macie odczucia czy doswiadczenia z tym zwiazane?

    Moje odczucia sa takie, ze niezaleznie jaki sektor gospodarki, to wiekszosc
    ogloszen dotyczy akwizycji i tyle. Bankowosc nie jest tu pewnie wyjatkiem.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-02-18 12:00:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    daniel <d...@w...home.pl> wrote:
> [...]
    > bankach?
    > Jakie macie odczucia czy doswiadczenia z tym zwiazane?

    No a jaka prace w banku sobie wyobrazasz? Walenie pieczatka w potwierdzenia
    przyjecia pieniedzy na kasie?
    Wszystko teraz idzie do centrali - placowki sa centrami
    sprzedazowo-akwizycyjnymi i nic na to nie poradisz - bo tak jest na calym
    swiecie i nie jest to jedynie polska specyfika. A jak jestes dobry - to
    zawsze prace znajdziesz. I pamietaj, ze szczyt popularnosci tych studiow byl
    kilka lat temu. I banki raczej zwalnialy do tej pory, a jesli zatrudniaja,
    to walsnie sprzedawcow. Innych fachowcow jest nadmiar.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!