PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż

  • 1. Data: 2006-02-18 08:27:29
    Temat: Staż
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Hej mam takie pytanko
    Jestem na stażu z UP i mam podpisana umowe na 6 miesiscy. Czy jest mozliwosc
    skrocenia tego czasu o 1 miesiac ? Prosze o szybka odpowiedz.

    Bartek

  • 2. Data: 2006-02-18 10:16:07
    Temat: Re: Staż
    Od: "bikay" <kjachbartha(at)o2.pl>

    Bart w wiadomości dt6lpi$aoc$...@n...master.pl
    napisał:

    > Hej mam takie pytanko
    > Jestem na stażu z UP i mam podpisana umowe na 6 miesiscy. Czy jest
    > mozliwosc skrocenia tego czasu o 1 miesiac ? Prosze o szybka

    W każdej chwili możesz rozwiązać umowę. Nawet po 1 dniu odbycia stażu.

    --
    Pozdrawiam,
    bikay

  • 3. Data: 2006-02-18 12:32:17
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    > W każdej chwili możesz rozwiązać umowę. Nawet po 1 dniu odbycia stażu.

    I nie bede musial zwracac jakis kosztow ?

  • 4. Data: 2006-02-18 14:11:24
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Bart napisał:

    > I nie bede musial zwracac jakis kosztow ?

    A czemu chcesz przerwac? pytam, bo jesli znalazles prace to bez krepacji
    mozesz go przerwac

  • 5. Data: 2006-02-18 15:04:38
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    > A czemu chcesz przerwac? pytam, bo jesli znalazles prace to bez krepacji
    > mozesz go przerwac

    Umowe mam podpisana do konca sierpnia a chce na wakacje pojechac gdzies,
    wiec chce przerwac staz miesiac przed koncem i nie wiem czy moge :)

  • 6. Data: 2006-02-18 15:12:25
    Od: d...@v...pl

    > Hej mam takie pytanko
    > Jestem na stażu z UP i mam podpisana umowe na 6 miesiscy. Czy jest mozliwosc
    > skrocenia tego czasu o 1 miesiac ? Prosze o szybka odpowiedz.
    >
    > Bartek

    Warunkiem przerwania stażu po podpisaniu umowy stażowej, jest podjęcie w jego
    trakcie innej pracy (liczy się każda umowa nawet o dzieło czy zlecenie). Gdy
    rezygnujesz ze stażu tylko dlatego że taką masz ochotę, a nie podejmiesz żadnej
    pracy UP ma prawo ządać od ciebie zwrotu kosztów prowadzenia stażu.
    Pozdrawiam
    Dorota

  • 7. Data: 2006-02-18 15:46:29
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Dokladniej to sprawa wyglada w ten sposob ze od pazdziernika bede szedl na
    studia i bede musial zalatwiac sprawy ze szkola i raczej nie bedzie mnie w
    sierpniu juz moze jak bym porozmawial w urzedzie to moze by jakos sie
    zgodzili co ?

  • 8. Data: 2006-02-18 16:49:39
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > studia i bede musial zalatwiac sprawy ze szkola i raczej nie bedzie mnie w
    > sierpniu juz moze jak bym porozmawial w urzedzie to moze by jakos sie

    Jeśli to studia dzianne, to nie ma problemu, bo będąc studentem studiów
    dziennych tracisz statut bezrobotnego.
    Dorota

  • 9. Data: 2006-02-19 15:36:15
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > Umowe mam podpisana do konca sierpnia a chce na wakacje
    > pojechac gdzies, wiec chce przerwac staz miesiac przed koncem i
    > nie wiem czy moge :)

    Typowe.
    Pewnie że możesz z pożytkiem dla tych, co ci dali staż.
    Szkoda tylko, że to ostatnie twoje zdanie nie pójdzie za
    tobą w papierach do kolejnych firm.

    --
    M.

  • 10. Data: 2006-02-19 19:48:57
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    > Typowe.
    > Pewnie że możesz z pożytkiem dla tych, co ci dali staż.
    > Szkoda tylko, że to ostatnie twoje zdanie nie pójdzie za
    > tobą w papierach do kolejnych firm.

    Czyli jednak jest taka mozliwosc i nie bede musial zwracac kosztow tego
    (jakze ubogiego) stypendium ?
    O tym ze nie bede mial odrobionego stazu to wiem.