PracaGrupypl.praca.dyskusje › do osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko

  • 1. Data: 2006-02-18 09:18:43
    Temat: do osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko
    Od: "Grzegorz Dopierała" <g...@N...gazeta.pl>

    Od prawie roku pracuję w monitoringu prasy. Codziennie wstaję rano, szukam
    artykułów i wrzucam je do bazy, z którą łączę się przez Internet. Mam ustnie
    określony przedział w którym powinienem to robić. Po drugiej stronie jest ktoś
    kto to na bieżąco sprawdza.

    Mam podpisaną umowę o dzieło. Od jakiegoś czasu nachodzą mnie chęci żeby się
    zbuntować i poprosić o umowę o pracę.

    Chętnie dowiedziałbym się co sądzicie o takiej sytuacji.

    Pozdrawiam,

    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-02-18 10:14:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 09:18:43 +0000 (UTC), Grzegorz Dopierała napisał(a):

> [...]
    > zbuntować i poprosić o umowę o pracę.
    > Chętnie dowiedziałbym się co sądzicie o takiej sytuacji.

    To co opisujesz nie bardzo nadaje sie na umowe o dzielo. Dzielo musi byc
    konkretna rzecza ktora stworzysz dla klienta. To co robisz nadaje sie
    bardziej na umowe zlecenie albo wlasnie umowe o prace.

    Inna rzecz, ze pracodawca ponosi mniejsze koszty dodatkowe za Ciebie, stad
    pewnie taki system.
    Podagaj i zobacz jak sprawa wyglada.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-02-18 12:40:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 09:18:43 +0000 (UTC), Grzegorz Dopierała napisał(a):

    > Od prawie roku pracuję w monitoringu prasy. Codziennie wstaję rano, szukam
    > artykułów i wrzucam je do bazy, z którą łączę się przez Internet.

    Napisz więcej szczegółów o tej pracy.
    Czy wrzucasz do bazy wszystkie artykuły czy na określony temat ?
    Ile tytułów monitorujesz ? To są dzienniki, tygodniki, miesięczniki ?
    Czy wpisujesz do bazy całe artukuły ? Fragmenty ? skanujesz ?

    Rozumiem, że taka firma monitorująca prasę jest w stanie mi podać co piszą
    w gazetach na określony temat, ale jeśli się zgłoszę do takiej firmy, to
    firma przedstawi mi wycinki z gazet w formie skanów, czy innej formie, czy
    przekaże mi w jakiejś formie treść tych artukułów ?

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2006-02-18 19:39:17
    Od: "Grzegorz Dopierała" <g...@g...pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To co opisujesz nie bardzo nadaje sie na umowe o dzielo. Dzielo musi byc
    > konkretna rzecza ktora stworzysz dla klienta. To co robisz nadaje sie
    > bardziej na umowe zlecenie albo wlasnie umowe o prace.

    Czyli nie tylko ja mam takie wrażenie. Dzięki Kapsel za wsparcie.

    > Inna rzecz, ze pracodawca ponosi mniejsze koszty dodatkowe za Ciebie, stad
    > pewnie taki system.
    > Podagaj i zobacz jak sprawa wyglada.

    Wiem że oni ponoszą mniejsze koszty ale przez ten rok już dosyć na mnie
    oszczędzili.

  • 5. Data: 2006-02-18 22:25:38
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 19:39:17 +0000 (UTC), Grzegorz Dopierała napisał(a):

    > Wiem że oni ponoszą mniejsze koszty ale przez ten rok już dosyć na mnie
    > oszczędzili.

    OK, probuj! Doskonale rozumiem Twoje polozenie i wiem jakie to niesie obawy
    i niebezpieczenstwa. Duzo wygodniej miec umowe o prace :)
    Tyle tylko, ze wczesniejsza wypowiedzia chcialem zwrocic uwage nie tyle na
    to, ze pracodawaca poniesie wieksze koszta, co na problem, ze byc moze
    sprobuje te koszta przeniesc na Ciebie w postaci obnizonego wynagrodzenia
    netto.

    Pomysl o tym. Tylko spekuluje, ale IMO to realna sytuacja, choc oczywiscie
    nie konieczna. Lepiej pomyslec wczesniej co sie odpowiedziec na taka
    propozycje :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2006-02-18 22:29:46
    Od: mgl <m...@s...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > firma przedstawi mi wycinki z gazet w formie skanów, czy innej formie, czy
    > przekaże mi w jakiejś formie treść tych artukułów ?

    ja się spotkałem ze skanami.

    pozdrawiam,
    --
    mgl