PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-29 13:07:18
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b1845l$fm8$1@news.tpi.pl...
    > bez urazy, ale może trzeba przestać być "standardowym bezrobotnym"? skoro
    > nie pracujesz od 2 lat, to mogłeś się przez ten czas czegoś nauczyć,
    > zorientować się, jakie są wymagania pracodawców i jakoś się do nich
    > dostosować
    Jestem absolwentem, tak się składa, iż informatyki, ale przez małe "i" bo
    tylko technik informatyk. Nie pracuje, nie mam stażu. Mimo, iż w tym czasie
    opanowałem wiele rzeczy, których nie uczono w szkole to nie moge tego w
    sposób (jaki oczekują pacodawcy - papier, doświadczenie zawodowe) udowodnić.
    Największą barierą w moim (choć za pewne nie tylko) przypadku jest brak
    doświadczenia zawodowego. Tylko gdzie mam je zdobyć skory wszyscy chcą abym
    je miał?? Polska to taki trochę dziwny kraj. :( Tylko nie pisz proszę, iż
    powinienem iść na studia, bo niestety na takowe w chwili obecnej mnie nie
    stać, a tego co wiem (choć mogę się mylić) i posiadanie wyższego pracy nie
    gwarantuje.
    Jak więc nakłonić pracodawcę, aby dał szansę i przynajmniej w formie testu
    posadził mnie przed komputerem??

    motto