PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-29 14:42:35
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tribeca wrote:

    > zgadzam się z Tobą - praktyka to podstawa i to (obok uczenia się) miałam na
    > myśłi odpisując na post Motto, ktory od 2 lat nie robi nic (zawodowo), więc
    > mógłby zrobić cokolwiek, żeby to zmienić, zamiast narzekać na

    > pracodawców-marzycieli.

    A co moze zrobic osoba, ktora juz nie jest absolwentem - absolwenci i
    studenci placza, ale dla starszych od nich (nawet niewiele - juz jest
    roznica) rynek tez sie zamyka, tyle tylko ze z uwagi na granice wiekowa
    a nie brak doswiadczenia.

    > Tak się składa, że wymagań pracodawców zmienić nie
    > może, więc chyba rozsądniejszym wyjściem z sytuacji jest zmiana swoich
    > kwalifikacji. Może znasz lepsze?

    Czy jezeli wszyscy beda wariatami, to ja tez mam byc wariatem? Jest to
    jeden z dowodow na szczegolna role pracownika na rynku pracy (z uwagi na
    bezwgledna naturalna potrzebe Trwania, nie moze zlikwidowac siebie w
    momencie nieprzystawania do norm rynkowych)- jest bardziej "plastyczny"
    jezeli chodzi o warunki pracy niz jakakolwiek firma czy proces
    produkcyjny, ale tez ma granice przystosowania.

    > Dodam jeszcze, ze mówię o czymś, co znam z własnego doswiadczenia - 3 lata
    > temu skończyłam studia, nie miałam żadnej praktyki zawodowej, pracowałam
    > przez miesiąc za darmo po 10 godzin na dobę (stad argumenty GreG'a o pracy
    > za 500 zł za 16h dziennie do mnie nie przemawiają) i do dziś to procentuje.

    A argumenty o 36h? Zreszta - miedzy 10 a 16 godzinami jest duza roznica
    jakosciowa - przy 16 stac Ciebie tylko na sen i prace, nic poza tym.
    Na marginesie - co to byla za praca - wolontariat czy naciagacz?

    Flyer