PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-29 14:12:32
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b18kgq$3kf$1@news.tpi.pl...
    > Weź pod uwage, że większość pracodawców to tzw. managment.
    > Załóż, że albo są bardzo zajęci, albo chcą za takich uchodzić.
    > Nie mają więc czasu, żeby setki kolesi, którzy twierdzą, że coś
    > umieją sadzać do komputera.
    Zdaje sobie z tego pelni sprawe.

    > Natomiast gdy przyjdziesz i powiesz: "Nie mam papierów
    > ale zrobiłem: taką stronę, napisałem taki program", mało tego
    > jak to pokażesz co chyba nie jest trudne to myślę, że szanse
    > wzrosną.
    Tak to jest rozwiązanie, ale jeśli już mówimy o programowaniu to pracodawcy
    często oczekują rzeczy których nie uczą w żadnej szkole. Tu by trzeba
    wyłożyć na szkolenia, podręczniki a koszty to nie małe. A kursy internetowe
    pozostawiają wiele do życzenia, co i logiczne dla mnie, bo nikt za darmo
    swoją wiedzą za która z pewnością zapłacił za darmo dzielić się nie będzie.
    A co jeśli jestem po administracji?? Co mam powiedzieć, iż mam
    dwukomputerową sieć w domu??
    trochę to takie abstrakcyjne dla mnie. Widać po prostu jestem do niczego :(

    motto