PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-29 21:29:43
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tribeca wrote:

    > to samo?
    > nie ma jednej recepty dla wszystkich, każdy robi to, na co go stać, szkoda
    > tylko, że najłatwiej jest załamać ręce i narzekać

    Ty widzisz Przedmioty, inni widza tylka Szara Sciane W Chaotyczny Wzorek
    - sami nie zawsze moga znalesc ten jeden prawidlowy (zwlaszcza jak go
    nie ma). Politycznie niepoprawnie --> wystrzelac ich czy poczekac az
    sami wygina?

    > owszem, i dlatego pytam - jakie jest wg Ciebie rozwiązanie? zahibernować się
    > i poczekać na lepsze czasy???

    Jako pesymista pozwole sobie nie odpowiedziec na powyzsze.

    > przy 0 zł a 500 zł też jest różnica, ja pracowałam za darmo

    To dwie rozne kwestie - jezeli zyjesz, to znaczy ze Cie bylo na to stac
    i z glodu nie umarlas. Moze nie bylem nigdy prezesem ale bywaly w mojej
    poprzedniej pracy dlugie okresy, kiedy wlasnie tak dzialalem - praca,
    spanie. I zaczalem doceniac nawet te kilka wolnych godzin, ktore
    pamietalem z wczesniejszych okresow. Czlowiek, ktory tak pracuje po 5
    latach budzi sie, ze swiat sie zmienia a on nadal stoi w miejscu i jest
    starszy o 5 lat.

    > nie mogę wymienić nazwy firmy, ale istnieje do dziś i jakoś sobie radzi:) a
    > ja po tym miesiącu zostałam tam zatrudniona na umowę o pracę i pracowałam
    > tam przez kilka miesiecy, później znalazłam coś lepszego, ale tylko i
    > wyłącznie dzięki doświadczeniu zdobytemu w pierwszej pracy

    O nazwe oczywiscie nie pytalem. Zle sie wyrazilem - chodzilo mi o ten
    wolontariat. Na marginesie - na stronach wolontaryjnych, nie pamietam
    dokladnie ktorej (czy ngo czy centrum wolontariatu, a moze na innej)
    oglaszal sie przez dluzszy czas producent szaf wnekowych Komandor - jak
    ktos chce moze sprobowac, ale dla mnie jest to zaprzeczenie idei
    wolontariatu.

    Flyer