PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-29 13:27:39
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b18jm9$m2g$1@news.telbank.pl...

    > Największą barierą w moim (choć za pewne nie tylko) przypadku jest brak
    > doświadczenia zawodowego. Tylko gdzie mam je zdobyć skory wszyscy chcą
    abym
    > je miał?? Polska to taki trochę dziwny kraj. :( Tylko nie pisz proszę, iż
    > powinienem iść na studia, bo niestety na takowe w chwili obecnej mnie nie
    > stać, a tego co wiem (choć mogę się mylić) i posiadanie wyższego pracy nie
    > gwarantuje.

    zajrzyj do porzednich postów, które pisałam - dla mnie wyjsciem z podobnej
    sytuacji był staż - naprawdę ciężko pracowałam przez miesiąc, później ta
    sama firma mnie zatrudniła. Wiem, ze wiele osób krytykuje takie darmowe
    staze, ale czasem to jedyny sposób na zdobycie doświadczenia. Nie czułam się
    wykorzystywana, robiłam to, co chciałam i na tyle dobrze, że później zaczęli
    mi za to płacić. W tej firmie pracowało zresztą kilku studentów
    informatyki - pracowali dużo, za darmo lub za bardzo male pieniądze, ale
    wiele się nauczyli. Tak już jest, że czasem musi być źle, żeby później mogło
    być lepiej. Z własnego doświadczenia wiem, że nie zawsze liczy się papier -
    moja praca niewiele ma wspólnego z wykształceniem - ktoś po prostu docenił
    moje umiejętności nie poparte żadnym urzędowym papierem, więc nie trac
    nadziei - może uda Ci się kogoś przekonac, że potrafisz więcej, niż mówią
    papiery wymienione w cv
    Życzę powodzenia!

    TriBeCa