PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
  • Data: 2003-01-29 14:41:34
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b18og8$ftl$1@news.tpi.pl...
    > Wydawac by sie moglo ze w Polsce ludzie mlodzi maja juz troche
    > inne podejscie niz ich rodzice...
    Myślą wież mi, kiedy dostawałem dyplom w rękę z nienajgorszymi ocenami, a
    wręcz taki którym można by było się pochwalić to wierzyłem w to, iż jestem w
    stanie góry przestawiać. Byłem entuzjastą o nieograniczonych zasobach
    energii.
    Miałem swoje plany na przyszłość, marzenia, oraz ten błysk w oku. Życie
    jednak twarde i lubi weryfikować. Dwa lata walki i wyrzeczeń... Dziś już nie
    mam planów, ani nawet marzeń. Błysk z oka dawno znikł. Czasami miałbym
    ochotę całe to nieporozumienie potocznie zwane życiem zakończyć. Coś jeszcze
    jednak nie pozwala mi tego zrobić i dobrze, bo może jeszcze się do czegoś
    przydam, choć pewności niestety nie mam żadnej. Tak jak pisałem wcześniej
    proponuje dyskusję tą zakończyć, bo widze iż nie ma ona sensu.

    motto