PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
    From: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No wiec co zrobic??
    Date: Wed, 29 Jan 2003 12:11:25 +0100

    Użytkownik "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b18aut$qoa$1@news.tpi.pl...

    > Pierwszy raz sie tak unioslem, ale drazni mnie juz na rowni, uzalanie sie
    > nad soba oraz wynoszenie sie nad innych co sie uzalaja

    nie chciałam być tak zrozumiana - nie wynoszę się nad nikogo, zresztą
    wiadomo - raz na wozie, raz pod wozem, każdy może być bezrobotny. Napisałam
    co myślę - nie ma co narzekać na wymagania pracodawców - takie są i już.
    Taka jest moja odpowiedź na pytanie założyciela wątku - niech się choć
    postara podnieść kwalifikacje (nie mówię o kosztownych kursach, zresztą nic
    nie wiem o jego wykształceniu) lub popracuje przez jakis czas za darmo lub
    za marne grosze, byleby tylko zdobyc praktykę (wiem, wg niektorych to
    niedopuszczalne). Nie mam uniwersalnych porad, nie mam monopolu na tego typu
    porady i sama ich często potrzebuję i dlatego chętnie przeczytam, co Wy
    radzicie, zamiast krytyki tego, co napisałam - bo nie widzę tu zadnych
    konstruktywnych porad.

    pozdrawiam
    TriBeCa