PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-13 15:16:29
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: "vertret" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robbi" <r...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ej9odk$r9n$1@news.onet.pl...

    > Czyli budzetowka mialaby, umujac obrazowo, chodzic we wlosienicy i
    > liczyc na glinianych tabliczkach?

    Jak ci złodziej okradnie mieszkanie to też nic nie powiesz, bo przecież nie może
    "chodzic we wlosienicy i liczyc na glinianych tabliczkach"?

    > Postaraj sie o bardziej sensowne porownanie, to powyzej pasuje tutaj jak
    > g**wno do kadzi z paczem.

    Jaki dyskutant takie porównanie.

    > Masz rozdwojenie jazni ze uzywasz liczby mnogiej? W takim razie polecam
    > inna grupe - tam powinni znalesc sie specjalisci ktorzy pomoga ;]

    Jeżeli to są ci sami, którzy ciebie leczą, to ja nie skorzystam.

    > Infantylne to jest rzucanie sloganami jak na wiecu wyborczym. Wysil sie
    > i napisz cos wiecej.

    Ja rzucam sloganami?
    To ty twierdzisz, że administracja jest potrzebna, bo... bo jest potrzebna.
    Czego nie potrafisz zrobić bez urzędnika?
    Ja ci proponuje interes. Ty mi będziesz dawał połowe podatków, które płacisz a
    ja cie pokieruje równie dobrze co urzędnik.

    --
    vertret