PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nagroda (nie jubileuszowa)

  • 1. Data: 2006-11-11 13:11:12
    Temat: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: "Paweł Kleciak" <j...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanko czy mogę zrzec sie nagrody wypłaconej przez pracodawcę ?

    Tzn. odesłać przelew.

    Pracodawca - budżetówka.

    Dodam tylko tyle że nagroda jest rażąco niska w odniesieniu do innych
    pracowników i godzi w mój autorytet oraz ma na celu obniżenie prestiżu
    wykonywanej pracy.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2006-11-11 13:52:39
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Kleciak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanko czy mogę zrzec sie nagrody wypłaconej przez pracodawcę ?

    Nie możesz.

    > Tzn. odesłać przelew.

    Możesz.

    > nagroda jest rażąco niska w odniesieniu do innych pracowników i godzi w mój
    autorytet oraz ma na celu obniżenie prestiżu wykonywanej pracy.

    Tu już nie poradze, bo moim zdaniem już sama praca w budżetówce obniża prestiż
    człowieka, więc nie wiem, czy może to pogorszyc jakiś dodatkowy ochłap.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-11-11 14:22:32
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 11 Nov 2006 14:52:39 +0100, vertret napisał(a):

    > Tu już nie poradze, bo moim zdaniem już sama praca w budżetówce obniża prestiż

    Masz jakis kompleks?
    --
    "jak jestes glupi to sie nie odzywaj, przynajmniej sie nikt nie zorientuje"

  • 4. Data: 2006-11-11 15:45:57
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Masz jakis kompleks?

    czego?

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-11-11 15:50:45
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-11-11 15:22:32 +0100, zly <b...@p...fm> said:

    > Masz jakis kompleks?

    Wiesz, ja też mam. Kompleks okradanego. Rozrośnięta sfera budżetowa
    wysysa z mej kieszeni olbrzymie środki, jednocześnie traktując mnie i
    mnie podobnych obywateli-chlebodawców z lekceważeniem. Jakość usług
    oferowanych przez sferę budżetową in gremio można określić jako
    kradzież/oszustwo.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 6. Data: 2006-11-11 16:07:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej4iji$6ug$1@nemesis.news.tpi.pl Paweł Kleciak
    <j...@w...pl> pisze:

    > Mam pytanko czy mogę zrzec sie nagrody wypłaconej przez pracodawcę ?
    Możesz nie przyjąć.

    > Tzn. odesłać przelew.
    Jeśli dostałeś przelew to znaczy, że po ptokach - zaksięgowano, odprowadzono
    podatek, należne opłaty. Ale oczywiście możesz forsę zwrócić albo - jeszcze
    lepiej - przeznaczyć na jakiś zbożny cel dobroczynny i fakt ten w pracy
    ogłosić.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-11-11 16:11:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4555e2c7$0$17954$f69f905@mamut2.aster.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Wiesz, ja też mam. Kompleks okradanego.
    To lecz, może nie jest za późno.

    > Rozrośnięta sfera budżetowa wysysa z mej kieszeni olbrzymie środki,
    > jednocześnie traktując mnie i mnie podobnych obywateli-chlebodawców z
    > lekceważeniem.
    Chlebodawców? Dajesz komuś chleb?

    > Jakość usług oferowanych przez sferę budżetową in gremio można określić
    > jako kradzież/oszustwo.
    Jakość usług oferowaną przez sferę prywatną dokładnie tak samo. Rżną,
    kradną, oszukują, wprowadzają w błąd, trzeba hołoty pilnować na każdym
    kroku.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-11-11 16:24:48
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 11 Nov 2006 16:50:45 +0100, camel napisał(a):

    > jednocześnie traktując mnie i
    > mnie podobnych obywateli-chlebodawców z lekceważeniem

    Zawsze i wszedzie? Nigdy nie zdazyla Ci sie mila pani w okienku?
    Jakies pomysly zeby to zmienic?Wszystkich tych ludzi zwolnic?
    --
    marcin

  • 9. Data: 2006-11-11 17:13:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej4ket$n3m$1@news.onet.pl vertret <v...@o...pl> pisze:

    > moim zdaniem już sama praca w budżetówce obniża prestiż człowieka
    Bo masz nie po kolei w głowie.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2006-11-11 17:40:39
    Od: "Paweł Kleciak" <j...@w...pl>

> [...]
    > albo - jeszcze lepiej - przeznaczyć na jakiś zbożny cel dobroczynny i fakt

    Dzięki za info. Pieniądze już odesłane do pracodawcy niech sam zdecyduje co
    z tym zrobić wkońcu to jego pieniądze.

    Tak nawiasem nie jestem urzędnikiem a specjalistą IT. Niestety mało który
    pracodawca to docenia jak widać na załączonym obrazku.

    Pozdro,
    Paweł