PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-14 10:29:37
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    vertret napisał(a):

    > Jak ci złodziej okradnie mieszkanie to też nic nie powiesz, bo przecież nie może
    > "chodzic we wlosienicy i liczyc na glinianych tabliczkach"?

    Aaaa - znaczy sie mamy tu anarchiste - zadnych podatkow bo kazde panstwo
    to zlodziej.

    > Jaki dyskutant takie porównanie.

    Dziekuje iz doceniasz to ze znizam sie do twojego poziomu pojmowania swiata.

    > Jeżeli to są ci sami, którzy ciebie leczą, to ja nie skorzystam.

    I masz racje - mnie leczyl ostanio stomatolog - a tobie trzeba pogrzebac
    w glowie a nie w zebach.

    > Ja rzucam sloganami?

    Tak!

    > To ty twierdzisz, że administracja jest potrzebna, bo... bo jest potrzebna.

    Powiedzialem ze budzetowka jest waznym i widocznym podmiotem w nabywaniu
    uslug i towarow. Za skomplikowanie?
    Z Jakubem dyskutujemy o kwestiach miejsca i oddzialywania budzetowki -
    ale tam mam z kim powymieniac mysli i poglada - no ale Jakub, w
    przeciwienstwie do Ciebie, potrafi formuowac swe mysli w zdanie pelne
    zlozone.

    > Czego nie potrafisz zrobić bez urzędnika?

    Np. zarejestrowac firmy, uzyskac nipu, regonu, wyrobic dowodu
    osobistego, paszportu - tutaj wszedzie trzeba sie jednak z jakims
    urzednikiem zetknac.

    > Ja ci proponuje interes. Ty mi będziesz dawał połowe podatków, które płacisz a
    > ja cie pokieruje równie dobrze co urzędnik.

    Ooo - masz jakies super kometencje ? Rozumiem ze jestes w stanie
    zastapic cale panstwo? Jesli tak to z pewnoscia zaraz zglosi sie do
    ciebie kilku emerytow po podwyzke swiadczen.

    --
    pzdr
    robbi