PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-15 21:02:48
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > 1. Państwu - czyli nam.
    > 2. Korzystającemu z tej działalności - nie kazdy jest głupi i korzysta z
    > "firm" typu krzak.
    > 3. Prowadzacemu działalność - aby mógł posiadać niezbędne pieczęcie.

    Pieczęcie nie są już w zasadzie do niczego potrzebne. Niektóre urzędy
    jeszcze sobie bardzo cenią pieczęć firmową, ale w zasadzie można wszystko
    już załatwić samym podpisem, bez pieczęci.

    > 4. Wyrabiającemu pieczątki - bez tego nie ma prawa wyrobić.

    A to nieprawda. Idziesz i wyrabiasz pieczęć jaką chcesz (no chyba że jest
    to pieczęć np. jakiegoś urzędu).

    A poza tym się zgadzam.

    > Normalnemu?
    > Nikomu.

    Mi są potrzebne. Niefajnie by było, jeżeli wszystkie moje dane byłyby w
    jednym wielkim centralnym rejestrze. Jeżeli są rozbite po trzech różnych,
    ktoś kto sobie tam zagląda wie o mnie odpowiednio mniej.

    p. m.