PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-14 21:11:27
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    vertret napisał(a):

    > A czy ktokolwiek stwierdził, że nie jest?

    No problem polega na tym ze jesli nie mieszam budzetowki z blotem, ze
    nadmieniam ze pelni ona jednak pewna role w gospodarce poprzez swoja
    konsumpcje towarow i uslug to od razu mam przypianana latke milosnika i
    obroncy budzetowki.

    > Gdy czytałem:
    > [...]
    > to odniosłem wrażenie, że jednak bronisz budżetówki.

    Bynajmniej. Napisalem juz ze w budzetowce mamy sporo zla. Co nie oznacza
    ze mozna zastosowac jedna linie podzialu - jak budzetowka to zli, jak
    firma/biznesmen to cacy. To zbyt duze uogolnienie IMHO.

    > Które z powyższych przedmiotów są twoim zdaniem tylko po to, aby urzędnik miał
    > zajęcie?

    Z powyzszych zadne. Za to stanowisko typu pietnasty zastepca 2
    sekretarza w ministerstwie smiesznych krokow jest jak nabardziej zbedne
    i do wyciecia.

    --
    pzdr
    robbi