PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-18 21:51:43
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:88c3e83a-07ff-4dff-8a07-a133d381f038@l16g2000yq
    o.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Tak, o uzmysłowienie ci, że stosujesz podwójne standardy. Jeden wobec
    > siebie, drugi wobec innych.
    Być może. Czyli jak wszyscy.

    > Pracodawca nie spełniający twoich warunków nie stosuje się do
    > "cywilizowanych norm współżycia społecznego" ani "nie wykazuje
    > szacunku dla godności ludzkiej".
    Moje zasady i "cywilizowane normy współżycia społecznego" to nie to samo. Ja
    wymagam dużo więcej.

    > Dlatego można jemu okazać szacunek, dając w mordę.
    Każdemu można dać w mordę.
    Nie wydaje mi się, aby było to sposobem na okazanie szacunku.

    > Jotte natomiast, obrzucając przedsiębiorców gównem jak leci, "nie
    > wkracza na obszar prostactwa" i jest w porządku.

    > A gdy spyta się go o
    > szczegóły, zgodnie z cywilizowanymi normami współżycia społecznego
    > odpowiada "nie twój interes".
    Czy cywilizowane normy współżycia społecznego nakazują mi dyskutowanie z
    każdym?
    Chcesz o coś spytać, to pytaj i czekaj cierpliwie z nadzieją na odpowiedź.

    --
    Jotte