PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-18 22:00:56
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gnhvv1$lj8$2@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

> [...]
    A, zapomniałem tu wklieć.
    Moja ostra krytyka tej grupy społecznej jest - co oczywiste w takich
    sytuacjach - uogólniona i uzasadniona wiedzą dostępna przecież wszystkim.
    Nie wyklucza natomiast mniej czy bardziej chlubnych wyjątków.
    Uogólnienia tego typu spotykamy bardzo często, przykładem opinie o
    politykach, urzędnikach, prawnikach, dziennikarzach itd.
    Powinieneś trochę więcej czytać, korzystać z mediów, publikatorów.

    --
    Jotte