PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nadchodzi normalność

  • 1. Data: 2009-02-13 07:55:40
    Temat: Nadchodzi normalność
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    Wreszcie nadchodzi normalność.

    http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,6250579,Na
    dchodzi_era_1_5_tys__zl.html

    I po co było szaraczkom tak pierdolić o tym całym "rynku pracownika"?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 2. Data: 2009-02-13 10:03:53
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    > Wreszcie nadchodzi normalność.
    >
    > http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,6250579,Na
    dchodzi_era_1_5_tys__zl.html

    > I po co było szaraczkom tak pierdolić o tym całym "rynku pracownika"?

    Mam inne zdanie na ten temat...

    pozdr

    Jurek M.

  • 3. Data: 2009-02-13 10:36:04
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Patryk Włos pisze:
    > Wreszcie nadchodzi normalność.
    >
    > http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,6250579,Na
    dchodzi_era_1_5_tys__zl.html

    > I po co było szaraczkom tak pierdolić o tym całym "rynku pracownika"?
    "Pierdolić" to możesz na swoim blogu. A na grupach to się zachowuj. Albo
    i nie; Twoja wola...

    --
    wloochacz

  • 4. Data: 2009-02-13 14:12:09
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    To jest chore, normalne zarobki sa obcinane a na górze ludzie
    zarabiają po 4000zł w górę. A kierownikami najwiekszych firm
    rekrutacyjnych są osoby po więzieniach i rekrutuja ludzi innym
    firmą:-))

  • 5. Data: 2009-02-13 14:45:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    a.googlegroups.com
    belgrano <a...@g...net.pl> pisze:

> [...]
    > zarabiają po 4000zł w górę. A kierownikami najwiekszych firm
    > rekrutacyjnych są osoby po więzieniach i rekrutuja ludzi innym
    Wiesz, trochę to trąci farmazonami wydalanymi z anteny Radyja, TV Sra...,
    ooops, Trwam, a także ambon i kaczych dziobów.
    To jest zjawisko normalne, powodowane w sposób naturalny diametralną różnicą
    interesów pracodawców i pracowników.
    W pewnych okolicznościach pracodawcy muszą się prosić o pracowników,
    zachęcać ich i wabić. Dopiero co tak było, jak się rynki pracy poza Polską
    pootwierały. A teraz jest spowolnienie gospodarcze, tam ich też nie
    potrzebują, to polscy pracodawcy biorą "odwet". I wiedzą, że ten trend się
    znów za czas jakiś odwróci, więc chcą ugrać coś korzystnego dla siebie i na
    potem, walcząc o korzystne dla siebie zmiany w prawie.
    Niegdyś (w ciągu kilku ostatnich lat) na tej grupie udzielali się pozbawieni
    wprawdzie poważniejszego potencjału intelektualnego piewcy cudownej,
    niewidzialnej ręki samonaprawiajacego się wolnego rynku. Już wówczas
    pisałem, że ta niewidzialna ręka może okazać się niewidzialną nogą, która z
    nienacka kopnie ich w dupę.
    Tak też się stało, a Korwinem popmowane idiotyczne "poglądy" już nawet
    śmiechu nie wzbudzają. Bowiem obecnie największe, sztandarowe ostoje
    kapitalizmu i gospodarki rynkowej stosują dla ratowania gospodarki (tak
    lokalnej jak i globalnej) interwencjonizm państwowy. Zgroza, toż to prawie
    gospodarka centralnie planowana, czysty socjalizm! ;)
    Najbardziej naturalny proces na Ziemii - walka o byt między grupami o
    sprzecznych interesach odbywa się w zmieniających się stale warunkach.
    Właśnie ta zmienność jest stała.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-02-13 17:28:48
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Najbardziej naturalny proces na Ziemii - walka o byt między grupami o
    > sprzecznych interesach odbywa się w zmieniających się stale warunkach.

    Jedni i drudzy są konsumentami.
    Im ci pierwsi mniej zapłacą za wykonaną pracę tym drugim, tym mniej ci drudzi
    skonsumują dóbr. A co za tym idzie...

    Problemem jest zbyt niska konsumpcja.

    Jurek M.

  • 7. Data: 2009-02-13 17:57:55
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 11:03:53 Jurek M <m...@1...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    dchodzi_era_1_5_tys__zl.html

    > Mam inne zdanie na ten temat...

    W sumie też nie jestem pracodawcą, ale punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia.

    --
    Scowron

  • 8. Data: 2009-02-13 18:17:26
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Feb 13, 3:12 pm, belgrano <a...@g...net.pl> wrote:

    > To jest chore, normalne zarobki sa obcinane a na górze ludzie
    > zarabiają po 4000zł w górę.

    4k PLN? Przecież to naprawdę niewielka pensja za stanowisko "na górze"
    czyli związane z odpowiedzialnością.

    --
    mihau

  • 9. Data: 2009-02-13 18:20:22
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Feb 13, 8:55 am, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:

    > Wreszcie nadchodzi normalność.

    Owszem. Myślę o wyremontowaniu domu, wreszcie za normalne pieniądze :)
    Jak widać, kryzys ma dwie strony.

    --
    mihau

  • 10. Data: 2009-02-14 13:44:18
    Od: sz <s...@b...no>

    Jotte wrote:

    1.

> [...]
    > Polską pootwierały. A teraz jest spowolnienie gospodarcze, tam ich też
    > nie potrzebują, to polscy pracodawcy biorą "odwet". I wiedzą, że ten
    [...]

    2.

> [...]
    > nogą, która z nienacka kopnie ich w dupę.
    > Tak też się stało, a Korwinem popmowane idiotyczne "poglądy" już nawet

    o! czyli w (1) oznajmiasz ze naturalne mechanizmy rynkowe zadziałały a w
    (2) ze ci ktorzy o nich pisali są pozbawieni potencjału intelektualnego?
    zostałeś więc Korwinistą? nie poznaję cię, Jotte! ;-)