PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Wed, 18 Feb 2009 03:46:10 -0800 (PST)
    <3...@k...googlegroups.com>
    <gneu1o$iqv$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@p...googlegroups.com>
    <gnfd1k$vvf$1@news.dialog.net.pl>

    On Feb 17, 11:14 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > A o coś ci chodzi?

    Tak, o uzmysłowienie ci, że stosujesz podwójne standardy. Jeden wobec
    siebie, drugi wobec innych.

    Pracodawca nie spełniający twoich warunków nie stosuje się do
    "cywilizowanych norm współżycia społecznego" ani "nie wykazuje
    szacunku dla godności ludzkiej". Dlatego można jemu okazać szacunek,
    dając w mordę.

    Jotte natomiast, obrzucając przedsiębiorców gównem jak leci, "nie
    wkracza na obszar prostactwa" i jest w porządku. A gdy spyta się go o
    szczegóły, zgodnie z cywilizowanymi normami współżycia społecznego
    odpowiada "nie twój interes".

    --
    mihau