PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 101. Data: 2004-07-08 10:06:36
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsas4d2cs4iukdk@krzysztofc...
    Dnia Wed, 07 Jul 2004 23:19:44 GMT, DT <d...@A...pl> napisał:

    >Proponuje przejrzec archiwum z czasow poprzedniego moderatora i porownac
    ilosc "skarg i zazalen" oraz z jakich bywaly przyczyn.
    >Poprzedni moderator zostal uwalony przez lobby adminow za korzystanie z

    Czyli konkretnie przez kogo?

    >"nieprawomyslnego" serwra dolepiajacego do stopek info przez jaki serwer
    >przechodzil post. Nastepnie admini uroczyscie namascili obecnie nam
    >panujacego PM.

    Czyli konkretnie kto namascil?

  • 102. Data: 2004-07-08 10:16:09
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl> napisał w
    wiadomości news:ccivde$40n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "DT" <d...@A...pl>
    >
    > PS. Przypadek znany mi z autopsji: przy wysyłaniu ogłoszeń o pracę
    > zdarzyło się, że nie przeszły. Nigdy, I say: NIGDY pytanie wysłane
    > do moderatorów o powód odrzucenia nie pozostały bez odpowiedzi. Po
    > wprowadzeniu poprawek ogłoszenia przeszły bez zastrzeżeń.

    Czy ktos gdzies (moderatorzy?) pokazal jaki procent ogloszen jest odrzucany?
    Przeciez taki wspolczynnik to jedyny rzetelny miernik tego czy reguly
    odrzucania sa ok, i czy czasem moderatorzy ne powinni albo ich zmienic albo
    mniej literalnie stosowac. Jesli jednak procent odrzutow jest maly to cala
    ta afera nie ma sensu.

  • 103. Data: 2004-07-08 10:21:36
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ppo jest może nie do końca własnością prywatną, ale cała hierarchia pl.*
    ma
    > pewne cechy takiej własności. Właściciel ustalił pewne zasady, i
    "zatrudnił"
    > (za darmo) pewne osoby do pełnienia pewnych zadań. Inny prywatny podmiot
    > przyłazi i wrzeszczy, że go tamci krzywdzą, bo nie chcą działać tak, jak
    > jemu wygodnie.

    No niezupelnie, sa glosy, ze wczesniej bylo dobrze tylko ktos niepotrzebnie
    zmienil moderatora. Jesli faktycznie niepotrzebnie to moze cos jest nie tak
    z tzw. "wlascicielem" hieharchii pl.* (choc oczywiscie okreslenie
    "wlasciciel" jest tu sporym naduzyciem).

  • 104. Data: 2004-07-08 10:39:02
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 12:06:36 +0200, Ghost <...@...com> napisał:

> [...]
    > Dnia Wed, 07 Jul 2004 23:19:44 GMT, DT <d...@A...pl> napisa?:

    > ilosc "skarg i zazalen" oraz z jakich bywaly przyczyn.

    Czyli przejrzales archiwum czy ci sie nie chcialo?

  • 105. Data: 2004-07-08 10:58:06
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Ghost [Thu, 8 Jul 2004 12:16:09 +0200]:

    > czy reguly odrzucania sa ok, i czy czasem moderatorzy ne powinni
    > albo ich zmienic albo mniej literalnie stosowac.

    Zmienic nie moga bo to nie do nich nalezy. Przestac przestrzegac
    tez nie moga bo przestana byc moderatorami -- moderowanie polega
    wlasnie na przestrzeganiu tych zasad.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 106. Data: 2004-07-08 11:06:55
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    NASK

    > Im szybciej zrozumiesz fakty, tym szybciej (oby) przyjdzie Ci pogodzenie
    się
    > z rzeczywistością?

    > Ciekawe jest to co powiadasz. Ciekawe, czy ludzie na pl.soc.prawo myślą
    > podobnie :)

    O, widze, ze cos na ten temat wiesz (w kazdym razie probujesz sugerowac, ze
    wiesz). No wiec jak to jest, istnieje li niepodzielny, WLASCICIEL pl.* ktory
    moze zablokowac wszystko i cokolwiek, co sie tyczy jej organizacji, i nikt a
    nic nie moze mu odebrac mozliwosci czynienia tego?

  • 107. Data: 2004-07-08 11:18:14
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&t
    hreadm=873cfptlb0.fsf%40larch.priv.rotfl.eu.org&rnum
    =29&prev=/groups%3Fq%3Dmoderator%2Bgroup:pl.praca.dy
    skusje%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Dpl.p
    raca.dyskusje%26lr%3D%26start%3D20%26sa%3DN

    > Czy znasz niektore nazwiska i nicki?
    >
    > Ja wtedy np. caly czas bronilem aktualnego moderatora, ktory uwazam dobrze
    > wywiazywal sie z moderowania.

    Ooops, ta dyskusja naprawde byla szalona - "Obrony przed komercjalizacją
    Usenetu" jak ladnie napisal niejaki Dariusz Jaworski. Jak widac "Polskie
    piekielko" znalazlo sobie juz w usenecie swoj kacik.

  • 108. Data: 2004-07-08 11:18:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 109. Data: 2004-07-08 11:22:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Jeszcze jedna uwaga. Może byś tak w końcu dokonfigurował tego swojego
    gniota
    > zwanego czytnikiem news?

    I jeszcze jedna odpowiedz :)))) hehe

    Moj gniot zwany czytnikiem news NIE MA ustawionego kodowania. Moj gniot
    NIGDY nie bedzie mial ustawionego kodowania. A wiesz dlaczego ? Bo taka mam
    ochote i lubie jak moj GNIOT nie ma ustawionego kodowania.
    Zauwazyles pewnie, ze uzywajac GNIOTA do pisania na usenet stosuje ASCII 7b
    bo tak LUBIE. Zakochalem sie w ASCII i musisz to przyjac do wlasnej
    wiadomosci, czy ci sie to podoba czy nie. Stosuje rowniez GNIOT OE w wersji
    5.0 poniewaz wersje wczesniejsze mi sie skasowaly i nie mam.

    Pozatym robie to rowniez dla ciebie mily kolego BO:
    - jesli czepiasz sie braku konfiguracji GNIOTA ktory wypluwa czyste ASCII to
    oznacza, ze kazdy post czytasz wraz z pelnym naglowkiem(bo inaczej skad bys
    wiedzial, ze moj GNIOT nie ma ustawionego MIME ???).
    - przy praku konfiguracji naglowek jest krotszy o ok 20-30 znakow !!!
    - biarac pod uwage, ze jestes moderatorem i nie masz duzo czasu, krotszy
    naglowek przeklada sie wprost na zmniejszenie czasu, jaki tracisz na
    czytanie moich postow (poniewaz czytasz rowniez naglowek).

    To by bylo na tyle

  • 110. Data: 2004-07-08 11:23:22
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości

    > Ghost [Thu, 8 Jul 2004 12:16:09 +0200]:

    > Zmienic nie moga bo to nie do nich nalezy. Przestac przestrzegac
    > tez nie moga bo przestana byc moderatorami -- moderowanie polega
    > wlasnie na przestrzeganiu tych zasad.

    Nie o to mi tak naprawde chodzilo - chociaz przejscie do stosowania regul
    mniej literalnie bynajmniej nie jest jeszcze zaprzestaniem moderowania. Ale
    ja bardziej sie o liczby upominam. Gdyby sie okazalo, ze sa male, to
    dyskusja jest bez sensu.