PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Date: Thu, 8 Jul 2004 12:16:09 +0200

    Użytkownik "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl> napisał w
    wiadomości news:ccivde$40n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "DT" <d...@A...pl>
    >
    > PS. Przypadek znany mi z autopsji: przy wysyłaniu ogłoszeń o pracę
    > zdarzyło się, że nie przeszły. Nigdy, I say: NIGDY pytanie wysłane
    > do moderatorów o powód odrzucenia nie pozostały bez odpowiedzi. Po
    > wprowadzeniu poprawek ogłoszenia przeszły bez zastrzeżeń.

    Czy ktos gdzies (moderatorzy?) pokazal jaki procent ogloszen jest odrzucany?
    Przeciez taki wspolczynnik to jedyny rzetelny miernik tego czy reguly
    odrzucania sa ok, i czy czasem moderatorzy ne powinni albo ich zmienic albo
    mniej literalnie stosowac. Jesli jednak procent odrzutow jest maly to cala
    ta afera nie ma sensu.