PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Date: Thu, 8 Jul 2004 13:22:15 +0200

    > Jeszcze jedna uwaga. Może byś tak w końcu dokonfigurował tego swojego
    gniota
    > zwanego czytnikiem news?

    I jeszcze jedna odpowiedz :)))) hehe

    Moj gniot zwany czytnikiem news NIE MA ustawionego kodowania. Moj gniot
    NIGDY nie bedzie mial ustawionego kodowania. A wiesz dlaczego ? Bo taka mam
    ochote i lubie jak moj GNIOT nie ma ustawionego kodowania.
    Zauwazyles pewnie, ze uzywajac GNIOTA do pisania na usenet stosuje ASCII 7b
    bo tak LUBIE. Zakochalem sie w ASCII i musisz to przyjac do wlasnej
    wiadomosci, czy ci sie to podoba czy nie. Stosuje rowniez GNIOT OE w wersji
    5.0 poniewaz wersje wczesniejsze mi sie skasowaly i nie mam.

    Pozatym robie to rowniez dla ciebie mily kolego BO:
    - jesli czepiasz sie braku konfiguracji GNIOTA ktory wypluwa czyste ASCII to
    oznacza, ze kazdy post czytasz wraz z pelnym naglowkiem(bo inaczej skad bys
    wiedzial, ze moj GNIOT nie ma ustawionego MIME ???).
    - przy praku konfiguracji naglowek jest krotszy o ok 20-30 znakow !!!
    - biarac pod uwage, ze jestes moderatorem i nie masz duzo czasu, krotszy
    naglowek przeklada sie wprost na zmniejszenie czasu, jaki tracisz na
    czytanie moich postow (poniewaz czytasz rowniez naglowek).

    To by bylo na tyle