PracaGrupypl.praca.dyskusje › [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o

  • 1. Data: 2004-07-05 10:11:56
    Temat: [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    CZY MODERATORZY PL.PRACA.OFEROWANA PRACUJA DOBRZE, CZY ZLE ?

    W celach statystycznych (tylko), bez zadnego silnika do glosowania itp, i
    bez zadnych dalszych dzialan.
    Prosze wszystkich zainteresowanych tematem o wypowiedzenie sie w postaci
    TAK lub NIE czy moderatorzy p.p.o. dobrze wywiazuja sie ze swoich
    obowiazkow.
    Jesli bedziecie tak uprzejmi to wymieniajcie topic wlasnej odpowiedzi na
    [TAK] lub [NIE] (albo dopisujcie na poczatku tematu) a w tresci piszczie
    KROTKI komentarz wlasnego glosu, lub wogule nic nie piszcie.
    Prosze tez o powstrzymywanie sie od komentowania glosow i wypowiedzi innych
    (nie tworzymy podwatkow) a jedynie o wyrazenie swojego zdania na zadany
    temat.
    Wydaje mi sie, ze wszystkim przyda sie taka wiedza (a w szczegolnosci
    moderatorom - beda znali ocene swojej pracy).

    Tomek

    Ps. Jak ktos nie ma zdania (albo ma zle zdanie o samym glosowaniu) rowniez
    prosze o powstrzymanie sie od komentarza w tym watku.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-05 10:23:38
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    NIE

    opóźnienia.
    Jak sobie z czymś nie daję rady to się za to nie biorę,
    wszystko jedno społecznie czy za kasę. Taka jest prawda,
    reszta to TVN-owska usterka i pieprzenie że mam dużo innych zajęć...

  • 3. Data: 2004-07-05 10:24:11
    Temat: TAK
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

  • 4. Data: 2004-07-05 10:26:57
    Temat: NIE
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

  • 5. Data: 2004-07-05 10:28:12
    Od: Nahia <n...@e...pl>

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 6. Data: 2004-07-05 10:38:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > CZY MODERATORZY PL.PRACA.OFEROWANA PRACUJA DOBRZE, CZY ZLE ?

    To jest grupa dyskusyjna, a nie miejsce do jakichś głosowań. Jeśli widzisz w
    czymś problem - ścieżkę przedstawiano Ci już wielokrotnie
    (pl.news.nowe-grupy).
    Racz nie zaśmiecać po raz kolejny grupy swoimi wypocinami, o jadowitym
    zabarwieniu.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-07-05 10:51:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Na grupach alt zalozono juz widze (sprawdzajac plotki z innych postow ) 7
    > grup Twojego imienia - dalej wysylasz do zakladania nowych grup?

    I co w związku z tym? Głupoty niestety nie można leczyć (zakładającego te
    grupy).

    > W liczebnosci grup jestes chyba lepszy od slawnego Arnolda B.

    j.w.

    > A tak odnosnie Twojego posta - nie znasz FAQ grupy krtora moderujesz czy
    > je zmieniles ?

    Znam.

    > Ocena moderatora grupy praca oferowana wchodzu chyba do dyskusji nad ta
    > grupa, co jest wyraznie wspomnane w FAQ "Do dyskusji na tenat praca
    > oferowana sluzy praca dyskusje" (cytat z pamieci)

    Oczywiście. Jednakże to co tutaj się pojawia od dawna nie służy do dyskusji.
    Takowoż dyskusją nie jest jakaś ankieta (do tego celu tworzy się formularz
    na stronie www).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-07-05 11:00:59
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > (pl.news.nowe-grupy).
    > Racz nie zaśmiecać po raz kolejny grupy swoimi wypocinami, o jadowitym

    1. Zgodnie z FAQ dyskusje o grupie p.p.o. maja odbywac sie na p.p.dyskusje;
    2. Jak zaznaczylem w teopicu jest to NIEOFICJALNE;
    3. Jak zaznaczylem w poscie, jest to robione w celach statystycznych (po
    prostu interesuje mnie ocena twojej miedzy innymi pracy przez zwyklych
    ludzi);
    4. Grupy nie zasmiecam (wg mojego wlasnego zdania);
    5. Wypociny to nie sa. Jest to konkretne pytanie dotyczace konkretnej sprawy
    (majacej jak wiesz duze powodzenie na grupie - srednio kilka postow w
    tygodniu dotyczy p.p.o i problemow z nia zwiazanych);
    6. Zaznaczylem w poscie ze chodzi o krotka ocene, albo tylko o sam glos. Nie
    ma ty nic wspolnego z dokopywaniem tobie czy Jaworskiemu.
    7. Jadowitego zabarwienia nie dostrzegam (a potrafibie byc jadowity, sam sie
    o tym przekonales nie raz, i jak trzeba to wale bezposrednio co mi na sercu
    lezy);
    8. Na FAQ Usenetu nie ma nic o procedurze zmiany moderatorow wiec
    zaniechalem umieszczenia tego posta na pl.news.nowe_grupy (choc taki byl moj
    zamiar);
    9. W poscie prosilem o glosy na TAK i NIE a nie o komentarze, lamiesz wiec
    reguly dobrego wychowania poprzez brak szacunku dla mojej osoby.
    10. Kiedys pisales o POLNKu dla mnie.

    Tomek

  • 9. Data: 2004-07-05 11:04:02
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>