PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 1. Data: 2004-07-05 08:42:16
    Temat: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>

    Jako znana i stabilna firma poszukująca pracowników, chcielibysmy przeslac
    gratulacje moderatorom gupy p.p.o za to iż pomimo trzech prób umieszczenia
    ogloszenia o poszukiwaniu osob do pracy takie ogloszenie nie ukazalo sie.

    Uwazam jakiekolwiek dyskusje na temat bezrobocia w Polsce za bezcelowe.

    Gratulujemy

    ZARZAD W.E.C.

  • 2. Data: 2004-07-05 09:03:46
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [w.e.c. trade & consulting] - 2004-07-05 10:42:

> [...]
    > ogloszenia o poszukiwaniu osob do pracy takie ogloszenie nie ukazalo sie.

    Sugeruję skierować te gratulacje na ręce osoby, która wysyłała te
    ogłoszenia. Swoją drogą pewnie poszukiwaliście operatora Outlook Express
    skoro nikt w waszej "znanej i stabilnej" firmie go ustawić nie potrafi.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-07-05 09:15:48
    Od: "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>

    I tu sie Pan myli bo wyslalismy zgloszenie ze strony

    http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/

    a z tego co nam wiadomo to temu ta strona sluzy. Prosze nas jednak
    wyprowadzic z bledu jesli sie mylimy.

    Pozdrawiam
    Tomasz Sidewicz
    Dyrektor
    W.E.C.

  • 4. Data: 2004-07-05 09:16:24
    Od: Nahia <n...@e...pl>

    w.e.c. trade & consulting [Mon, 5 Jul 2004 10:42:16 +0200]:

    > ZARZAD W.E.C.

    Zdecydowanie wole rozmawiac z czlowiekiem niz z "zarzadem",
    ale niech i tak bedzie...

    Na swojej stronie WWW macie dobrze ustawione kodowanie polskich
    znakow. Jak widac uznaliscie, ze lepiej jesli uzytkownicy beda
    mogli przeczytac to co napisaliscie.

    Intryguje mnie dlaczego w przypadku NEWS uznaliscie, ze lepiej
    bedzie jesli odbiorcy beda mieli problemy z przeczytaniem tego
    ogloszenia?... Bo tutaj deklaracji kodowania juz nie macie.

    Czy po prostu nie czytaliscie FAQ grupy ppo?

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 5. Data: 2004-07-05 09:21:38
    Od: Nahia <n...@e...pl>

    w.e.c. trade & consulting [Mon, 5 Jul 2004 11:15:48 +0200]:

    > I tu sie Pan myli bo wyslalismy zgloszenie ze strony

    Wobec tego warto spytac moderatora dlaczego sie nie ukazalo.
    Oprocz kodowania jest jeszcze kilka innych punktow, byc moze
    chodzi o ktorys z nich.

    Adres ppo#hell.pl

    > Tomasz Sidewicz

    pzdr. Nahia

  • 6. Data: 2004-07-05 09:27:02
    Od: "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>

    Nie twierdze ze pomysl moderowania grupy jest zly. Nasza firma rowniez
    zapewnia swoim klientom usluge sita co daje im poczucie bezpieczenstwa i
    ladu.
    Uwazam jednak ze sposob traktowania firm - tworzacych miejsca pracy - jest
    skandaliczny zwlaszcze w swietle narzekan na wysokie bezrobocie oraz ogolne
    wishful thinking pracownikow. Proponuje zatem
    aby wszyscy pracodawcy zostali oblozeni dodatkowo podatkiem w wysokosci
    100% pensji pracownika za kazdego nowozatrudnionego. Pieniadze te moglyby
    byc przekazywane na nierobów, dzieciorobow, leni i innych ktorzy zapomnieli
    ze mamy kapitalizm

    Prosze bardzo - nastapil kontakt z czlowiekiem.

    Tomasz Sidewicz
    Dyrektor
    W.E.C.

  • 7. Data: 2004-07-05 09:29:24
    Od: "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>

    Wg naszego rozeznania wszystkie pkt FAQ zostaly wypelnione. Umieszczenie
    ogloszenia o poszukiwanie pracownika zaczyna byc trudniejsze niz wypelnienie
    wniosku o dotacje z UE. Nasze spoleczenstwo jest pelne absurdów. Grupa p.p.o
    jest jednym z nich

    W.E.C. trade & consulting

  • 8. Data: 2004-07-05 09:33:59
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "w.e.c. trade & consulting" <b...@w...wywal.spam.lodz.pl>
    napisał w wiadomości news:ccb70f$sbr$1@news.onet.pl...
    > Wg naszego rozeznania wszystkie pkt FAQ zostaly wypelnione. Umieszczenie
    > ogloszenia o poszukiwanie pracownika zaczyna byc trudniejsze niz
    wypelnienie
    > wniosku o dotacje z UE.

    Polecam zapoznanie sie z programami do obslugi
    grup dyskusyjnych. Programy te masz na swoim komputerze.

    Wyslanie posta na grupe jest banalne. Nieco trudniejsze
    moze byc skonfigurowanie wlasnego programu, ale
    wielu internautow poradzilo sobie z tym...

    > Nasze spoleczenstwo jest pelne absurdów. Grupa p.p.o
    > jest jednym z nich

    To ze nie potrafisz obslugiwac klienta grup dyskusyjnych,
    nie jest wina ani spoleczenstwa ani tez uczestnikow tej
    grupy.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 9. Data: 2004-07-05 09:34:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [w.e.c. trade & consulting] - 2004-07-05 11:15:

    > I tu sie Pan myli bo wyslalismy zgloszenie ze strony

    W tym że szukacie operatora czy że nie umiecie ustawić programu?
    Do poprzedniego zasugeruję jeszcze skorzystanie z Windows Update bo
    macie pewne braki. I proszę tego nie traktować jako złośliwość a dobrą
    radę. O szczelność systemu warto dbać.

    > http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    >
    > a z tego co nam wiadomo to temu ta strona sluzy. Prosze nas jednak
    > wyprowadzic z bledu jesli sie mylimy.

    Nie będę :) Po to właśnie powstała. Jeśli ogłoszenie się nie ukazało to
    zapewne nie spełniło innnego niż techniczny warnunku faq. Sprawę należy
    wyjaśnić z moderatorem przez adres podany w faq.

  • 10. Data: 2004-07-05 09:36:51
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    tluczemy ten temat od lat :-D

    moze po prostu umiescic tutaj ? na p.p.d. ?

    nie widze innej metody walki z biurokracja usenetu

    pozdrawiam