PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace + zlecenie u jednego pracodawcy?

  • 1. Data: 2004-07-04 22:44:55
    Temat: Umowa o prace + zlecenie u jednego pracodawcy?
    Od: "Icon" <i...@N...pl>

    Witam
    Nurtuje mnie pewna sprawa a google nie podpowiadają....
    Czy istnieje możliwość podpisania z pracodawcą umowy o pracę na początek na
    3 miesiące, gdzie widnieje kwota np 700 zł netto oraz równoczesnie z tym
    samym pracodawcą umowa zlecenie na kwotę 1000zł (co miesięczna usługa ,
    która nie powinna znaleźć się w obowiązkach z umowy o pracę)
    Jak to się prezentuje ze strony prawnej???
    Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam

    Icon

  • 2. Data: 2004-07-05 10:24:08
    Temat: Re: Umowa o prace + zlecenie u jednego pracodawcy?
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Icon, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > która nie powinna znaleźć się w obowiązkach z umowy o pracę)
    > Jak to się prezentuje ze strony prawnej???

    Z góry mówię, że się nie znam i mogę mylić. W każdym razie możesz ze
    swoim pracodawcą podpisać umowę-zlecenie na czynności, które nie należą
    do Twoich obowiązków określonych umową o pracę.

    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...

  • 3. Data: 2004-07-05 16:18:56
    Od: "Icon" <i...@N...pl>

    DZięki
    Też mi się tak wydaje aczkolwiek chciałbym usłyszeć opinie osoby która ma
    coś wspólnego z prawem pracy
    HELP :-D

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-07-05 16:32:44
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Icon] - 2004-07-05 00:44:

> [...]
    > samym pracodawcą umowa zlecenie na kwotę 1000zł (co miesięczna usługa ,
    > która nie powinna znaleźć się w obowiązkach z umowy o pracę)

    Oczywiście że możesz tylko jaki ma to cel? Od jednego i drugiego i tak
    zapłacisz wszystkie składki. Rozdzielenie zakresu prac nic tu nie zmienia.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\