PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...

  • 111. Data: 2004-07-08 11:28:23
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości
    news:ccini3$ti$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > DT [Wed, 07 Jul 2004 23:27:51 GMT]:

    > Pani Gienia z kadr moze napisac ogloszenie, dac komus kto WIE co
    > z nim dalej zrobic -- i problem z glowy.

    Ooops, smiala koncepcja. Szkoda, ze nie mialas okazji jej wdrazac. :-)

  • 112. Data: 2004-07-08 11:30:56
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Ghost [Thu, 8 Jul 2004 13:28:23 +0200]:

    > Ooops, smiala koncepcja. Szkoda, ze nie mialas okazji
    > jej wdrazac. :-)

    Nie mialam potrzeby -- moje ogloszenia kiedy je zamieszczalam
    jakos automagicznie pojawialy sie na ppo.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 114. Data: 2004-07-08 11:38:39
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 13:18:14 +0200, Ghost <...@...com> napisał:

    > U?ytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci
    pl...

    > porownac
    >>

    > http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&t
    hreadm=873cfptlb0.fsf%40larch.priv.rotfl.eu.org&rnum
    =29&prev=/groups%3Fq%3Dmoderator%2Bgroup:pl.praca.dy
    skusje%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Dpl.p
    raca.dyskusje%26lr%3D%26start%3D20%26sa%3DN

    > Ooops, ta dyskusja naprawde byla szalona - "Obrony przed komercjalizacj?
    > Usenetu" jak ladnie napisal niejaki Dariusz Jaworski. Jak widac "Polskie
    > piekielko" znalazlo sobie juz w usenecie swoj kacik.

    I poprzedni moderator polegl "w imie zasad" , ktore obecnie coraz
    dosadniej sa wcielane w zycie.
    Nie praca oferowana dla szukajacych pracy, tylko dla testowania
    poprawnosci czytnika itp z zasadami usenetu.

    Ten typ tak ma - patrz proces w Norynberdze

  • 113. Data: 2004-07-08 11:38:39
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    NASK

    > Im szybciej zrozumiesz fakty, tym szybciej (oby) przyjdzie Ci pogodzenie
    się
    > z rzeczywistością?

    > Ciekawe jest to co powiadasz. Ciekawe, czy ludzie na pl.soc.prawo myślą
    > podobnie :)

    Oczywiscie pl.soc.prawo zajmuje sie wycenami wartosci niematerialnych jaka
    jest prawo do zarzadzania hierarchia pl. Pozatym co mnie obchodzi, co mysli
    ktos z jakiejs grupy. Fakty sa faktami, chocbys nie wiadomo jak dlugo
    probowal twierdzic ze nie sa. Jesli twierdzisz ze Usenet a hierarchia pl to
    to samo to daj jakis argument prosty i zrozumialy.

    > Bo Tomek wyraził taką ochotę. Za chwilę może przestać mu to pasować i
    będzie
    > ustalał FAQ odgórnie.

    Tomek wyrazil taka ochote hmmmm. A ogolne zasady funkcjonowania usenetu na
    swiecie ? Tam tez rozne tomki wyrazaja lub nie ochote i zmieniaja wszystko
    bo maja chciejstwa ?

    > Ciekawe. Od kiedy to użytkownicy zakładają nowe grupy na serwerach?

    Dobrze wiesz o czym pisze, wiec dygresja rodem z piaskownicy (bez urazy).

    > Pytałeś go już o to?
    > Fajne są nawet te Twoje spiskowe teorie. Coś mi się jednak wydaje, że
    Usenet
    > chyba nie jest stworzony dla Ciebie.

    A mi sie wiesz co wydaje ? Ze ty dostajesz goraczki jak widzisz moj nick. I
    powiem ci tyle, ze zaczyna mnie to do bulu bawic bo dawno nie spotkalem w
    zyciu takiego modela jak ty. Czepiasz sie wszystkiego co napisze.
    Dostrzegasz uszczypliwosc we wlasnym kierunku nawet jak pisze do Nahii ze
    jest fajna laska. OPANUJ SIE CHLOPIE Nie wszystko kreci sie wokol ciebie.
    Nie jestes pepkiem tego swiata (a jesli juz to blizej ci do innego organu
    tego swiata).

    Walisz mi tu teksty jeden po drugim stosujac metode "religijna". Stwierdzasz
    jakis fakt i czekasz az ktos w to uwierzy, bo argumentacji nie chcesz (nie
    potrafisz) napisac i wszyscy maja padac na twarz bo guru maciuszko cos
    powiedzial.
    Sugerujesz mi jakies godzenia sie z rzeczywistoscia (co wogule nie ma sensu)
    czy spiskowe teorie niewiadomo czego. Zeby sie z czyms godzic to sie trzeba
    najpierw klocic. Czyz nie ? Ja nie mam kompleksu usenetu, nie jest on
    calym moim zyciem a TS nie jest obiektem mojej milosci.
    Bawisz mnie czlowieku do lez.

    Tomek

  • 115. Data: 2004-07-08 11:50:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > O, widze, ze cos na ten temat wiesz (w kazdym razie probujesz sugerowac, ze
    > wiesz). No wiec jak to jest, istnieje li niepodzielny, WLASCICIEL pl.* ktory

    Właśnie tak.

    > moze zablokowac wszystko i cokolwiek, co sie tyczy jej organizacji, i nikt a

    Usenet, to nie jest organizacja. Ale generalnie tak.

    > nic nie moze mu odebrac mozliwosci czynienia tego?

    Może. Administratorzy serwerów news. Mogą przestać utrzymywać hierarchię
    pl.* na własnych serwerach. Aktualnie jednak nie ma powodów dla których
    mieliby to robić.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 116. Data: 2004-07-08 11:54:56
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie tak.

    A wiesz moze w jaki sposob stal sie tym "wlascicielem"?

    > Usenet, to nie jest organizacja. Ale generalnie tak.

    Nie zrozumiales, ja nie napisalem "tej organizacji" ale "jej organizacji",
    wiec implikowanie, ze zasugerowalem, iz usenet jest organizacja, jest
    bledne. Jesli natomiast uznasz, ze usenet nie jest w zaden sposob
    zorganizowany, to sobie pozwole sie z Toba nie ztgodzic.

    > Może. Administratorzy serwerów news. Mogą przestać utrzymywać hierarchię
    > pl.* na własnych serwerach. Aktualnie jednak nie ma powodów dla których
    > mieliby to robić.

    Czyli wniosek jest prosty - nie do konca jest to wlascicielstwo.

  • 117. Data: 2004-07-08 12:08:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > A wiesz moze w jaki sposob stal sie tym "wlascicielem"?

    Prawem twórcy?

    > Nie zrozumiales, ja nie napisalem "tej organizacji" ale "jej organizacji",

    Przepraszam. Źle doczytałem.

    > wiec implikowanie, ze zasugerowalem, iz usenet jest organizacja, jest
    > bledne. Jesli natomiast uznasz, ze usenet nie jest w zaden sposob
    > zorganizowany, to sobie pozwole sie z Toba nie ztgodzic.

    I owszem. Jak najbardziej jest.

    > Czyli wniosek jest prosty - nie do konca jest to wlascicielstwo.

    I owszem. Tomek Surmacz jest właścicielem hierarchii pl.*
    Kwestia techniczna przekazu tego co stworzył - nie ma tutaj znaczenia.
    Jeśli taka będzie jego wola - może skasować wszystkie grupy pl.*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 118. Data: 2004-07-08 12:13:00
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > I owszem. Tomek Surmacz jest właścicielem hierarchii pl.*
    > Kwestia techniczna przekazu tego co stworzył - nie ma tutaj znaczenia.
    > Jeśli taka będzie jego wola - może skasować wszystkie grupy pl.*

    Wlamie sie kolejno na wszystkie serwery, czy uzyje magicznego polecenia
    "kill them all"?

  • 119. Data: 2004-07-08 12:18:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Wlamie sie kolejno na wszystkie serwery, czy uzyje magicznego polecenia
    > "kill them all"?

    No oczywiscie :))) Przeciez ob. wlasciciel ma wytrychy do wszystkich
    polskich serwerowni a maciuszko jako jego pomocnik przyciska guziczki (JESU
    ON GO ZNAAAAAAAAA wooooooooooooooooooooow)

    Tomek

  • 120. Data: 2004-07-08 12:19:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > Wlamie sie kolejno na wszystkie serwery, czy uzyje magicznego polecenia
    > "kill them all"?

    Użyje artykuły kontrolnego (skoro już wchodzimy w kwestie techniczne).
    Generalnie - od dawna już jest off-topic, więc dalsza dyskusja ewentualnie
    na priva.

    FUT warning
    --
    Przemysław Maciuszko