PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może kiedyś zmienie zdanie, ale..

  • 1. Data: 2003-07-09 16:18:29
    Temat: Może kiedyś zmienie zdanie, ale..
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    W tej chwili uwazam, ze Polska to gowniany kraj. Tak tu smierdzi ze sie
    wymiotowac chce.
    Ludzie sa w wiekszosci podli, zazdrosni, zawistni.
    Przykro mi mowic takie slowa o wlasnym kraju, ale z czego mam sie cieszyc ?
    Ogolnie staram sie pocieszac ale jak sobie pomysle ze mam isc do pracy za
    1000 PLN to zaluje ze sie tutaj urodzilem. A jak slysze ze mam sie cieszyc z
    tego ze mam prace za 1000 zlotych to juz wogole nie rozumiem tego calego
    systemu gospodarczego. Ja nie wymyslilem tego glupiego systemu ekonomii i
    gospodarki, ktory jest utopia. Jeli ktos wymaga ode mnie zebym placil
    rachunki to niech moge je zaplacic pracujac. Bo k...a jak moge zaplacic za
    prad, telefon, RTV i czynsz jak zarabiam 1000 ??? Help !!!!!

  • 2. Data: 2003-07-12 16:47:47
    Temat: Re: Może kiedyś zmienie zdanie, ale..
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-07-09 18:18, Spiderman wrote:
> [...]
    > rachunki to niech moge je zaplacic pracujac. Bo k...a jak moge zaplacic za
    > prad, telefon, RTV i czynsz jak zarabiam 1000 ??? Help !!!!!

    Spiderman! Ucz się języków, gadaj na ICQ z obcokrajowcami i zmykaj z
    tego kraju, bo masz w większości rację :)

    --
    Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
    "laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius

  • 3. Data: 2003-07-12 18:23:38
    Od: "Blue" <b...@e...pl>

    o jak ja cię popieram :(( wróciłam z Londynu, skończyłam studia i...
    wypada mi wrócić tam z powrotem...
    pozdrawiam małgośka

  • 4. Data: 2003-07-12 18:23:46
    Temat: Odp: Może kiedyś zmienie zdanie, ale..
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@g...pl.NOSPAM...
    On 2003-07-09 18:18, Spiderman wrote:
> [...]

    Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
    "laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
    (chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych)

    albo przestan uzywac telefonu i dzwonic na 0700...

  • 5. Data: 2003-07-12 18:50:02
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Wed, 9 Jul 2003 18:18:29 +0200, Spiderman wrote:

    > Ogolnie staram sie pocieszac ale jak sobie pomysle ze mam isc do pracy za
    > 1000 PLN

    a gdzie tak dobrze płacą ?

    > gospodarki, ktory jest utopia. Jeli ktos wymaga ode mnie zebym placil
    > rachunki to niech moge je zaplacic pracujac.

    to nie płać... Wyprowadź się na ulicę, wyrzuć telefon itd...

    A tak na poważnie, to albo szybko się w tym kraju poprawi, albo będzie taka
    rozpierducha, że głowa mała... 89 rok przyszedł nam aż za spokojnie, ale
    naród sobie odreaguje poniewczasie (oby nie).

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 6. Data: 2003-07-12 20:21:45
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości
    Spiderman! Ucz się języków, gadaj na ICQ z obcokrajowcami i zmykaj z
    tego kraju, bo masz w większości rację :)

    swietna recepta:))))))))))))))

    --
    Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
    "laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
    (chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych)
    pzdr
    krzysztof

  • 7. Data: 2003-07-12 22:47:54
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik Spiderman napisał:
    > W tej chwili uwazam, ze Polska to gowniany kraj. Tak tu smierdzi ze sie
    > wymiotowac chce.

    Nie pij tyle, to nie będziesz wymiotować.

    > Ludzie sa w wiekszosci podli, zazdrosni, zawistni.

    A Ty do których się zaliczasz?

    > Przykro mi mowic takie slowa o wlasnym kraju, ale z czego mam sie cieszyc ?

    Z pięknych kobiet, duzych możliwości, super krajobrzów i dobrego
    piwa.... z czech :)

    > Ogolnie staram sie pocieszac ale jak sobie pomysle ze mam isc do pracy za
    > 1000 PLN to zaluje ze sie tutaj urodzilem.

    Też jestem za aborcją z powodu poważnego uszkodzenia płodu,

    > A jak slysze ze mam sie cieszyc z
    > tego ze mam prace za 1000 zlotych to juz wogole nie rozumiem tego calego
    > systemu gospodarczego.

    Nie wszyscy rodzą się geniuszmi.

    > Ja nie wymyslilem tego glupiego systemu ekonomii i
    > gospodarki, ktory jest utopia.

    A co wymiśliłeś lepszego?

    > Jeli ktos wymaga ode mnie zebym placil
    > rachunki to niech moge je zaplacic pracujac. Bo k...a jak moge zaplacic za
    > prad, telefon, RTV i czynsz jak zarabiam 1000 ??? Help !!!!!

    Wyrzuc televon i telewizor, mieszkaj w lesie.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 8. Data: 2003-07-13 10:51:38
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    martin, ale to było dowcipne i błyskotliwe co napisałeś.
    Zapewne urodzony geniusz?

  • 9. Data: 2003-07-13 21:21:19
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:fbyps8xwmwpp.dlg@maqmba.company.com...

    > a gdzie tak dobrze płacą ?

    ciekawostka - moja dziewczyna pojechala na wakacje do pracy do uk
    robote dostala przez agencje w ciagu 3 - 4 dni - fakt praca czasowa co pare
    dni
    w innym miejscu i raczej malo ambitna - sprzatanie hoteli, promocje etc.
    w ciagu 2 tyg zarobila lacznie 600 funtow

    > to nie płać... Wyprowadź się na ulicę, wyrzuć telefon itd...

    koszty utrzymania w miejscowosci gdzie pracuja - mieszkanie 45f/tyg
    zarcie okolo 20-30f w sumie nie sadze zeby wydawali wiecej niz 100f/tyg
    wliczajac w to przyjemnosci typu knajpa czy impreza

> [...]
    > rozpierducha, że głowa mała... 89 rok przyszedł nam aż za spokojnie, ale
    > naród sobie odreaguje poniewczasie (oby nie).

    oj bedzie, bedzie - zapanuje nowy lad wraz z nowymi wyborami - trzeba bedzie
    zwijac sie stad bo nasz kochany kraj bedzie panstwem absurdu, jezli juz sie
    nim nie stal
    - wyglada na to ze wszysc wyjedziemy - to kto gasi swiatlo ? ;-)

    pozdr,
    chlodny