PracaGrupypl.praca.dyskusje › List intencyjny

  • 1. Data: 2003-07-09 15:29:37
    Temat: List intencyjny
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl>

    Potrzebny mi wzór. Przewaliłem archiwum, ale niczego nie znalazłem. Wiecie
    jak to napisać ?

    Pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2003-07-09 20:59:02
    Temat: Re: List intencyjny
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Potrzebny mi wzór. Przewaliłem archiwum, ale niczego nie znalazłem.
    Wiecie
    > jak to napisać ?

    Nie wiem dlaczego ale dziwnie mi sie to kojazy: z.... Watykanem ;-)

    FX

  • 3. Data: 2003-07-10 05:22:25
    Od: g...@o...pl

    Z listem intencyjnym jest mały kłopot... Musisz w nim mapisać dlaczego bardzo
    chcesz podjąć tę pracę i dlaczego jesteś potrzebny firmie.
    Na czym polega problem:
    1. Jeżeli odpowiadasz na ogłoszenie b. często o firmie wiesz tylko tyle, że
    prężnie się rozwija na rynku Polskim (często nawet nie znasz jej nazwy, żeby
    zgromadzić dalsze informacje)
    2. Nie znasz warunków zatrudnienia (oprócz cennych wiadomości typu 'praca w
    młodym zespole' 'atrakcyjne wynagrodzenia' itp.)
    3. Zakres twoich przyszłych obowiązków jest tak szeroki, że praktycznie nic Ci
    nie mówi.

    Kolejny dowód na to, że rekrutacja na styl amerykański w wydaniu polskim to
    jakieś kretyństwo, a osoby piszące oferty pracy bezmyślnie kopiują jakieś
    sztance i nie wiedzieć czemu uważają się za profesjonalistów.

  • 4. Data: 2003-07-10 17:13:36
    Od: "mefiu" <j...@t...pl>

    "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Potrzebny mi wzór. Przewaliłem archiwum, ale niczego nie znalazłem.
    Wiecie
    > jak to napisać ?

    www.internet.com

    pozdrawiam
    mefiu

  • 5. Data: 2003-07-10 17:15:35
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Hubert Wyszyński <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Potrzebny mi wzór. Przewaliłem archiwum, ale niczego nie znalazłem.
    Wiecie
    > jak to napisać ?

    Może szybciej znajdziesz wzór listu motywacyjnego.